Vendégkommunikációs képzések turizmusban és vendéglátásban dolgozóknak

Vendégkommunikációs képzések a vendégek típusának megfelelő kommunikációról, a panaszok kezeléséről, vagy értékesítőként a potenciális vevőkkel való bevételnövelő értékesítési kommunikáció kialakításáról.
  • Vendégkommunikációs képzések

Profi vendégkommunikáció és upselling

-
Hozzáadom a naptáramhoz
7 órás gyakorlati tréning, amely fejleszti a szálláshelyeken dolgozó munkatársak kommunikációs és értékesítési készségeit a személyes vendégkapcsolat során.
  • Vendégkommunikációs képzések

Profi vendégpanasz kezelés és a nemet mondás művészete

-
Hozzáadom a naptáramhoz
Kiegyensúlyozott vendégkapcsolatok, stresszmentes panaszkezelés – vendégtípusokra szabva
  • Vendégkommunikációs képzések

Profi vendégkommunikáció és helyszíni értékesítés vendéglátásban dolgozóknak

-
Hozzáadom a naptáramhoz
A sikeres többletértékesítés titkai - bevételnövelés, „upselling” és „cross selling” a vendégtérben
  • Vendégkommunikációs képzések

Profi vendégpanasz kezelés és a nemet mondás művészete a vendéglátásban

-
Hozzáadom a naptáramhoz
Kiegyensúlyozott vendégkapcsolatok, stresszmentes panaszkezelés – vendégtípusokra szabva
  • Vendégkommunikációs képzések

Vendégpanaszok profi kezelése angolul

-
Hozzáadom a naptáramhoz
Hatékony reakciók, udvarias angol szófordulatok és szituációs gyakorlatok a gördülékeny panaszkezeléshez

Korábbi képzések

  • Vendégkommunikációs képzések

VENDÉGKONFLIKTUS kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég-és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés

-
Hogyan legyünk konstruktív problémamegoldók az ügyfélelégedettség növelése érdekében?
  • Vendégkommunikációs képzések

Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés

-
7 órás kommunikációs képzés, amely Innermetrix DISC személyiségtipológia segítségével ismerteti meg a résztvevőkkel a vendég viselkedés típusának megfelelő ideális panaszkezelési technikákat.
Betelt
  • Vendégkommunikációs képzések

Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - e-learningre épülő személyes képzés

-
7 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs és upselling képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során (javasoljuk utána a "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" c. képzésünket is elvégezni)
  • Vendégkommunikációs képzések

Panaszkezelés angol nyelven (módszertan és szituációs gyakorlatok) - személyes képzés

-
A profi panaszkezelés menete, módszerei, technikái - mindez most angol nyelven!
  • Vendégkommunikációs képzések

Így nyerj több vendéget az online értékelések segítségével - személyes képzés

-
Pozitív és negatív vendégértékelések profi kezelése a visszatérő vendégekért és a stabil bevételnövekedésért
  • Vendégkommunikációs képzések

Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés

-
Az önismeret, ezáltal a személyes hatékonyság és Időgazdálkodási technikák fejlesztése a kiégés megelőzésére, az egyéni viselkedési erősségek mérésére épülően, saját Innermetrix DISC személyiségelemzéssel.
  • Vendégkommunikációs képzések

Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés

-
7 órás kommunikációs képzés, amely Innermetrix DISC személyiségtipológia segítségével ismerteti meg a résztvevőkkel a vendég viselkedés típusának megfelelő ideális panaszkezelési technikákat.
Betelt
  • Vendégkommunikációs képzések

Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - e-learningre épülő személyes képzés

-
7 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs és upselling képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során (javasoljuk utána a "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" c. képzésünket is elvégezni)
Betelt
  • Vendégkommunikációs képzések

Generációk együttműködése a turisztikai munkahelyeken - kihívásokból lehetőségek?

-
Fókuszban a különböző generációk
Betelt
  • Vendégkommunikációs képzések

Panaszkezelés angol nyelven (módszertan és szituációs gyakorlatok) - személyes képzés

-
A profi panaszkezelés menete, módszerei, technikái - mindez most angol nyelven!
  • Vendégkommunikációs képzések

Újgenerációs prezentációk a gyakorlatban - online képzés

-
  • Vendégkommunikációs képzések

Vendégkonfliktus kezelése – nehéz helyzetek kezelése és a nemet mondás művészete vendég- és utaskapcsolatokban - e-learningre épülő személyes képzés

-
Hogyan legyünk konstruktív problémamegoldók az ügyfélelégedettség növelése érdekében?

Nyílt képzések listája

Vendégkommunikációs képzések

Személyes
-
Személyes
-
Személyes
-

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!