• Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendégkezelés személyiségtípusonként - online képzés

-

A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről a típusát, az elvárásait. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell? Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Profi panaszkezelés - online képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendégelégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

SZEMÉLYES HATÉKONYSÁGFEJLESZTÉS MUNKATÁRSAKNAK INNERMETRIX DISC SZEMÉLYISÉGELEMZÉSSEL - online képzés

-

A mostani munkaerőhiányos helyzet extrém terheket ró a munkatársakra. Hosszú túlórák, a változáshoz való folytonos alkalmazkodás sokszor felemészti az energiákat és kiégéshet tud vezetni. Van aki jobban kezeli ezt a fajta nyomást, van aki nehezebben. Miért, mi a különbség köztünk? Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben pozitív élményünk van, így a kiégés és a stressz nagyban csökkenthető? Személyre szabott elemzésünk konkrét, egzakt megoldásokkal segíti képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. 2023 sem lesz könnyebb év, érdemes most saját magunkba fektetni!

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Konfliktuskezelés és önérvényesítő kommunikáció munkahelyen - online képzés

-

Sokszor érezhetjük azt munkahelyi környezetben, hogy nem, vagy nehezen tudjuk kifejezni gondolatainkat, és még sokszor azokat is félreérti a másik fél. Az ilyen helyzetek többször vezethetnek érzelmileg megterhelő konfliktushelyzetekhez, vagy akár kommunikációs elszigetelődéshez. Ha Te is éreztél már így, vagy többször kerülsz konfliktusba kollégáiddal, főnökeiddel, akkor érdemes megvizsgálni ennek okait, valamint lehetséges megoldásait. Tréningünk során elsajátíthatod azokat a technikákat, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni, és ezáltal személyközi kapcsolataid azonnali javulásnak indulnak.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Profi panaszkezelés - online képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendégelégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

PROFI KOMMUNIKÁCIÓ VENDÉGGEL - ONLINE KÉPZÉS

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához az alapoktól kezdve.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendégkezelés személyiségtípusonként - online képzés

-

A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről a típusát, az elvárásait. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell? Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendégtípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

PROFI PANASZKEZELÉS - ONLINE KÉPZÉS

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendégelégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

Korábbi képzések

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Profi kommunikáció vendéggel - online képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához az alapoktól kezdve.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Konfliktuskezelés és önérvényesítő kommunikáció munkahelyen- csoportos képzés munkatársaknak - online képzés

-

Sokszor érezhetjük azt munkahelyi környezetben, hogy nem, vagy nehezen tudjuk kifejezni gondolatainkat, és még sokszor azokat is félreérti a másik fél. Az ilyen helyzetek többször vezethetnek érzelmileg megterhelő konfliktushelyzetekhez, vagy akár kommunikációs elszigetelődéshez. Ha Te is éreztél már így, vagy többször kerülsz konfliktusba kollégáiddal, főnökeiddel, akkor érdemes megvizsgálni ennek okait, valamint lehetséges megoldásait. Tréningünk során elsajátíthatod azokat a technikákat, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni, és ezáltal személyközi kapcsolataid azonnali javulásnak indulnak.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Profi panaszkezelés - online képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendégelégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Személyes hatékonyságfejlesztés munkatársaknak - online képzés

-

Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben „flow” élményünk van? Személyre szabott elemzésünk konkrét, egzakt megoldásokkal segíti képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Telefonos utaskezelés utazási irodai munkatársaknak

-

A program célja, hogy fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét az utassal való telefonos kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul az utassal való bánásmódjuk, képesek lesznek az utassal telefonon keresztül a megfelelő kapcsolat kialakítására, fenntartására, valamint a problémák és panaszok professzionális szintű kezelésére.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendéggel, utassal való hatékony kommunikáció – profi panaszkezelés - kommunikációs képzés haladóknak - online képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendég és utaskezelés - „Kommunikációs kisokos” a különböző személyiségtípusokhoz *********** BÓNUSZ: Saját Innermetrix DISC személyiségelemzés!  - online képzés

-

A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről/utasról a típusát, az elvárásait. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell? Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendég/utastípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

A vendéggel/utassal való profi bánásmód alapjai lépésről lépésre - kommunikációs alapképzés kezdőknek - online képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához az alapoktól kezdve.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Kommunikáció vendéggel/utassal, profi kommunikáció és panaszkezelés (haladó szint)

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Kommunikáció vendéggel/utassal, a vendégtípusra szabott kommunikáció (kezdő szint)

-

Képzés azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni: a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához; a vendégek igényeinek feltérképezéséhez; a vendégtípusok gyors beazonosításához és a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Kommunikáció vendéggel/utassal, a profi bánásmód alapjai (kezdő szint)

-

Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

BETELT! - KOMMUNIKÁCIÓS MODUL 3. - Vendéggel, utassal való hatékony kommunikáció – profi panasz – és konfliktuskezelés - Csoportos képzés munkatársaknak (haladó szint)

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!