• Kommunikációs készségfejlesztő képzések

A vendéggel/utassal való profi bánásmód alapjai lépésről lépésre - kommunikációs alapképzés kezdőknek

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához az alapoktól kezdve.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendég és utaskezelés - „Kommunikációs kisokos” a különböző személyiségtípusokhoz

-

A szakmánkban jó ideje dolgozók szerint már első ránézésre meg lehet állapítani egy vendégről/utasról a típusát, az elvárásait. De ez valóban így van? Melyek azok a jelek, amikre figyelnünk kell? Milyen praktikákkal tudjuk beazonosítani a típusokat? Képzésünk konkrét gyakorlati tudnivalót ad a vendég/utastípusokkal való megfelelő kommunikációhoz, melynek az elégedettségi mutatókban való megjelenése kézzelfogható üzleti előnyhöz juttatja a szolgáltatókat. Bónuszként a résztvevők megkapják saját, személyre szabott viselkedési DISC elemzésüket, mely által könnyebben és gyorsabban tudnak a vendégek igényeire ráhangolódni.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendéggel, utassal való hatékony kommunikáció – profi panaszkezelés - kommunikációs képzés haladóknak

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok és reklamációk kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Személyiségtípusokra épülő személyes hatékonyságfejlesztés munkatársaknak

-

Vajon miért sikeresebbek egyes emberek másoknál a problémák kezelésében, a döntéshozatalban, a különböző szerepeikben és az emberi kapcsolataikban? Mik azok a faktorok, amelyektől mindennapi életünkben „flow” élményünk van? Személyre szabott elemzésünk konkrét, egzakt megoldásokkal segíti képzésünk résztvevőit a hatékonyság növelésében, az igazi erősségek beazonosításában, a magasabb motiváció megőrzésében, az ideális munkakörnyezet és a megfelelő kommunikáció kialakításában, a kiégés megelőzésében, az ideális munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Konfliktuskezelés és önérvényesítő kommunikáció munkahelyen- csoportos képzés munkatársaknak

-

Sokszor érezhetjük azt munkahelyi környezetben, hogy nem, vagy nehezen tudjuk kifejezni gondolatainkat, és még sokszor azokat is félreérti a másik fél. Az ilyen helyzetek többször vezethetnek érzelmileg megterhelő konfliktushelyzetekhez, vagy akár kommunikációs elszigetelődéshez. Ha Te is éreztél már így, vagy többször kerülsz konfliktusba kollégáiddal, főnökeiddel, akkor érdemes megvizsgálni ennek okait, valamint lehetséges megoldásait. Tréningünk során elsajátíthatod azokat a technikákat, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni, és ezáltal személyközi kapcsolataid azonnali javulásnak indulnak.

Korábbi képzések

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Kommunikáció vendéggel/utassal, profi kommunikáció és panaszkezelés (haladó szint)

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Kommunikáció vendéggel/utassal, a vendégtípusra szabott kommunikáció (kezdő szint)

-

Képzés azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni: a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához; a vendégek igényeinek feltérképezéséhez; a vendégtípusok gyors beazonosításához és a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához.

  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Kommunikáció vendéggel/utassal, a profi bánásmód alapjai (kezdő szint)

-

Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

BETELT! - KOMMUNIKÁCIÓS MODUL 3. - Vendéggel, utassal való hatékony kommunikáció – profi panasz – és konfliktuskezelés - Csoportos képzés munkatársaknak (haladó szint)

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

BETELT! KOMMUNIKÁCIÓS MODUL 1. - A vendéggel/utassal való profi bánásmód alapjai lépésről lépésre - Csoportos képzés munkatársaknak (kezdő szint)

-

Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendéggel/utassal való profi kommunikáció - 3 modulból álló csoportos alap és haladó képzés

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra, a nehéz helyzetek és panaszok kezelésére. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendégtípusokra szabott kommunikációhoz, megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához, a hatékony panaszkezeléshez.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendéggel, utassal való hatékony kommunikáció – profi panasz – és konfliktuskezelés - Csoportos kommunikációs képzés munkatársaknak (haladó szint)

-

A kiszámíthatatlan, folyton változó, sőt néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a nehéz helyzetek, panaszok, reklamációk és konfliktusok kezelésére. A megfelelő módszerek elsajátításával a tréning a vendég/utas elégedettség növelése mellett támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

A vendéggel/utassal való profi bánásmód alapjai lépésről lépésre - Csoportos kommunikációs képzés munkatársaknak (kezdő szint)

-

Azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések

Vendég és utaskezelés - Kommunikációs alapképzés a vendégtípusra szabott kommunikációért - Csoportos képzés munkatársaknak

-

Képzés azoknak a munkatársaknak, akik a vendéggel/utassal személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni: a vendéggel való megfelelő kapcsolat kialakításához; a vendégek igényeinek feltérképezéséhez; a vendégtípusok gyors beazonosításához és a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok használatához

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések
  • Vezetői készségfejlesztő képzések

Önismerettel a stressz leküzdéséért : stresszkezelés, stresszkontroll, a lelki rugalmasság fejlesztése - Csoportos képzés munkatársaknak

-

Jelenleg olyan kihívásokkal, nehézségekkel nézünk szembe nap mint nap, amely során sokszor érezhetjük azt, elfogyott az erőnk, már nem tudunk megbirkózni újabb problémákkal, esetleg kudarcnak éljük meg a mindennapokat. Azonban valahonnan, valahogyan mégis összeszedjük végül magunkat és elvégezzük az újabb és sokadik feladatot is. Ellenállunk, erőnkön felül teljesítünk, sokszor elképesztő mutatványokba bocsátkozunk csupán azért, hogy a kitűzött céljainkat elérjük. Ez a reziliencia. Képzésünk megmutatja, hogy milyen erő rejlik bennünk és hogyan tudjuk maximálisan kihasználni a bennünk rejlő energiákat és képességeket.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések
  • Vezetői készségfejlesztő képzések

Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés - Csoportos képzés 2 x 6 órában vezetők számára

-

Bármilyen turisztikai szakterületen olyan vezetőknek szól ez a képzés, akik megerősítést vagy új ismereteket, módszereket szeretnének kapni ahhoz, hogy napi munkájukat eredményesebbé, vezetői kommunikációjukat egyértelműbbé, konfliktusaikat menedzselhetővé tudják tenni. Kezdő vagy leendő vezetőknek, akik támogatást szeretnek kapni az alapoktól építkezve ahhoz, hogy céltudatosan fejleszthessék a legjellemzőbb vezetői tevékenységet, a kommunikációt.

Betelt
  • Kommunikációs készségfejlesztő képzések
  • Vezetői készségfejlesztő képzések

Stresszkezelési technikák a kiégés megelőzésére, a hatékonyság növelésére - Csoportos képzés vezetőknek

-

Ma már a stressz a mindennapjaink része és az utóbbi időben olyan kihívásokkal szembesültünk mind a munkahelyen, mind a magánéletünkben, amely új szintre emelte a stresszkezelést, a stresszoldó technikákat. Képzésünk során a résztvevő azonosíthatja a saját viszonyát a stresszhez és a stressztűrő képességeit, amely segítséget nyújthat abban, hogyan kezelje a mindennapjai során fellépő stresszt, valamint segítséget kaphat abban, hogy segítse munkatársait az őket ért stressz feloldásában. Képessé válik időben azonosítani a Kiégés Szindrómát, amely komoly anyagi, gazdasági és erőforrás problémákat képes okozni egy szervezet életében. Végül olyan gyakorlati tanácsokat, technikákat ismertetünk meg, amely segítséget és támogatást nyújt a mindennapok könnyebb megéléséhez és a problémák kezeléséhez.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!