Képzéseink a különböző vendégtípusokkal való hatékony, helyzetfüggő kommunikációra fókuszálnak. A vendégpanasz kezelés, a meggyőző helyszíni értékesítési technikák és a vendégélményt növelő eszközök gyakorlatorientált formában kerülnek feldolgozásra.
Betelt
Vendégkommunikációs képzések
Profi vendégpanasz kezelés és a nemet mondás művészete
7 órás gyakorlati tréning, amely fejleszti a vendégtérben dolgozó munkatársak kommunikációs és értékesítési készségeit a személyes vendégkapcsolat során.
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-
7 órás kommunikációs képzés, amely Innermetrix DISC személyiségtipológia segítségével ismerteti meg a résztvevőkkel a vendég viselkedés típusának megfelelő ideális panaszkezelési technikákat.
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - e-learningre épülő személyes képzés
-
7 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs és upselling képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során (javasoljuk utána a "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" c. képzésünket is elvégezni)
Időgazdálkodás és személyes hatékonyságfejlesztés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-
Az önismeret, ezáltal a személyes hatékonyság és Időgazdálkodási technikák fejlesztése a kiégés megelőzésére, az egyéni viselkedési erősségek mérésére épülően, saját Innermetrix DISC személyiségelemzéssel.
Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel - e-learningre épülő személyes képzés
-
7 órás kommunikációs képzés, amely Innermetrix DISC személyiségtipológia segítségével ismerteti meg a résztvevőkkel a vendég viselkedés típusának megfelelő ideális panaszkezelési technikákat.
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - e-learningre épülő személyes képzés
-
7 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs és upselling képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során (javasoljuk utána a "Vendégtípusra szabott profi panaszkezelés Innermetrix DISC személyiségelemzéssel" c. képzésünket is elvégezni)