Profi vendégkommunikáció és upselling

7 órás gyakorlati tréning, amely fejleszti a szálláshelyeken dolgozó munkatársak kommunikációs és értékesítési készségeit a személyes vendégkapcsolat során.
2025. október 15. 09:00 -16:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest
Hozzáadom a naptáramhoz

A vendégek elvárásai ma már jóval túlmutatnak az udvariasságon. Gyors reagálás, figyelmesség, értékajánlat – mindezt pedig megfelelő kommunikációval és időzítéssel lehet elérni. Ez a gyakorlatorientált tréning olyan technikákat mutat be, amelyek egyszerre támogatják a vendégelégedettséget, az értékesítést és így az árbevétel növekedést, valamint a személyes hatékonyságot. A résztvevők megtanulják, hogyan lehet lépésről lépésre felépíteni a vendéggel való kapcsolatot – az első köszönéstől a többletértékesítésig –, miközben mindvégig hitelesek, udvariasak és eredményesek maradnak.

  • A program célja:

    A program célja, hogy a vendégekkel személyesen kapcsolatban álló munkatársak magabiztosabban kommunikáljanak a teljes vendégút során – az első benyomástól a távozásig. A tréning során bemutatásra kerülnek olyan gyakorlati, azonnal alkalmazható technikák, amelyek segítik a vendégkapcsolati kommunikáció gördülékenységét, valamint a helyszíni értékesítési lehetőségek tudatos kiaknázását – az értékesítési szemlélet áthatja az egész képzést. Az elmélet és gyakorlat aránya kiegyensúlyozott, a résztvevők saját példáikat is behozhatják, lépésről lépésre tanulják meg, hogy mikor és milyen upselling/kommunikációs technikákat alkalmazzanak, vagy hogyan mondjanak nemet egy kérésre - így a tanulás valóban személyre szabottá válik.

  • Kinek szól:

    A képzést ajánljuk mindazoknak a munkatársaknak, akik napi szinten személyesen találkoznak vendégekkel:

    • recepciósoknak, front office munkatársaknak,

    • fürdő, wellness vagy gyógyászati recepción dolgozóknak,

    • programszervezőknek,

    • információs munkatársaknak

    • egyéb vendégkapcsolati munkakörökben tevékenykedőknek.

    🎯 Fontos: A vendéglátás, illetve a szállodai vendéglátás (F&B) területén dolgozók számára külön tematikus képzés érhető el ebben a témában.  

  • Miért érdemes rá jelentkezni?

    Mert:

    ·       a program fejleszti a személyes vendégkommunikációban alkalmazható készségeket, beleértve a stresszhelyzetek tudatosabb kezelését is.

    ·       a résztvevők olyan gyakorlati módszereket ismernek meg – vagy mélyítenek el –, amelyeket azonnal be tudnak építeni a mindennapi munkába.

    ·       a képzés ötvözi a vendégélmény javítását és az értékesítési szemléletet, így növelhető mind a lojalitás, mind az árbevétel.

    ·       a tréning során lépésről lépésre sajátíthatók el az upselling / többletértékesítés technikái, amelyek már másnap hatékonyabban alkalmazhatók a munkában.

  • A program témái:

    ·       A vendéggel való kapcsolat kialakítása tudatosan

    ·       Az első benyomás jelentősége és a kapcsolatfelvétel technikája

    ·       Igényfeltérképezés kérdezéstechnikával, értő figyelemmel, visszajelzéssel

    ·       Nehéz helyzetek kommunikációja: mit mondjunk, ha nem tudunk teljesíteni egy kérést?

    ·       A beszélgetés zárása vendégbarát módon

    ·       Upselling jelentése, célja, szerepe a szálláshelyi környezetben

    ·       Mikor érdemes, és mikor nem ajánlott upsellinget alkalmazni?

    ·       Az upselling 4 lépése: tudatosság – figyelem – értékadás – ajánlás

    Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélések a készségek elmélyítésére

  • Tanulási módszertan:

    A tréning blended learning formában történik. Az online előkészítő tananyagok megalapozzák a személyes tréningnapot, ahol a résztvevők valós példákon, páros és csoportos gyakorlatokon keresztül mélyítik el a tudást. Tapasztalt trénerek segítik a tanultak azonnali gyakorlati alkalmazását – így a tanulás élményszerű, hatékony és azonnal beépíthető.

Előadó(k)
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft szakmai vezetője
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner, a Kontakt Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft ügyvezetője
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.


 A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!


 A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. október 8.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!