A nemzetközi vendégkörrel való munka a kommunikációs kihívások új szintjét jelenti – különösen akkor, ha panaszkezelésről van szó. Egy feszültséggel teli helyzetben nemcsak szakmailag, hanem nyelvileg is helyt kell állni, és gyorsan, mégis higgadtan reagálni a vendég visszajelzéseire. Ez az angol nyelvű képzés olyan szakembereknek készült, akik külföldi vendégekkel dolgoznak, és szeretnék tudatosabban, magabiztosabban kezelni a reklamációkat, sérelmeket, visszajelzéseket. A résztvevők gyakorlati helyzeteken keresztül sajátítják el a panaszkezelés lépéseit, udvarias angol kifejezéseket, és olyan konfliktuskezelési technikákat, amelyek segítik a határozott, mégis vendégbarát kommunikáció kialakítását.
- Colin HackettTrainer, English teacher, proofreaderI am originally from the UK, but have been living in Hungary for 33 years, after falling in love with Budapest on a 4-day holiday in 1990. I work as a freelance English teacher, trainer and proofreader and I have coordinated and conducted training camps for both teenagers and youth workers in the EU youth programme. I am a real "people person". The main reason I like teaching and conducting training sessions is that I love to help people improve, whether with language communication abilities or with information, skills and communications techniques. Working in the tourism sector simply combines one of my favourite pastimes with my professional skills, therefore I am extremely enthusastic to work with Magyar Turizmus Akadémia as a facilitator of the Complaint Handling Communications Training in English language.
A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2025/2026-ban is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Minimum 2 fő egyidejű befizetése esetén további 10% kedvezményt biztosítunk a képzés támogatott árából!
A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2026. január 15.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1139 Budapest , Váci út 91. BC91 Irodaház, IV. emelet, Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja-
- Vendégkommunikációs képzések
Profi vendégkommunikáció és upselling
-7 órás gyakorlati tréning, amely fejleszti a szálláshelyeken dolgozó munkatársak kommunikációs és értékesítési készségeit a személyes vendégkapcsolat során. -
- Vendégkommunikációs képzések
Profi vendégpanasz kezelés és a nemet mondás művészete
-Kiegyensúlyozott vendégkapcsolatok, stresszmentes panaszkezelés – vendégtípusokra szabva -
- Vendégkommunikációs képzések
Profi vendégkommunikáció és helyszíni értékesítés vendéglátásban dolgozóknak
-A sikeres többletértékesítés titkai - bevételnövelés, „upselling” és „cross selling” a vendégtérben -
- Vendégkommunikációs képzések
Profi vendégpanasz kezelés és a nemet mondás művészete a vendéglátásban
-Kiegyensúlyozott vendégkapcsolatok, stresszmentes panaszkezelés – vendégtípusokra szabva