Betelt
Profi kommunikáció vendéggel
4 órás kommunikációs képzés, amely fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során (javasoljuk utána a "Profi panaszkezelés" képzésünket is elvégezni)
2023. február 1. 09:00 -13:00
Képzés formája
Online

A program célja:

A program célja, hogy fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során, és a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk, képesek lesznek a vendégekkel a megfelelő viselkedésre, kapcsolat kialakítására és fenntartására.

Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és az alapoktól kezdve a vendéggel való kapcsolaton lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning

  • fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
  • megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
  • támogatja a munkatársakat a krízishelyzetek okozta frusztráció és stressz kezelésben hatékony kommunikációs módszerek megismertetésével és elsajátításával.

A program témái:

  • Milyen a profi, vendégekkel személyesen kapcsolatba kerülő munkatárs? 
  • A vendéggel való kapcsolat optimalizálása lépésről lépésre:
    • A kapcsolat felvétele:
      • első benyomás, non-verbális kommunikáció optimalizálása,
      • köszönés,
      • beszélgetés kezdése
    • A vendég igényeinek feltérképezése:
      • kérdezéstechnika,
      • értő figyelem,
      • megértés megerősítése, visszajelzés
    • Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
    • A beszélgetés zárása:
      • megköszönni, elköszönni,
      • ellenőrizni a vendég elégedettségét

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadók
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A képzés kedvezményes ára MOST 20.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 35.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A 3 vendégkommunikációs* képzésre történő egyidejű jelentkezés esetén a kedvezményes ár 79 000 Ft+Áfa/fő helyett most 55 000 Ft+Áfa/fő.

*Profi kommunikáció vendéggel, Vendégkezelés személyiségtípusonként, Profi panaszkezelés


A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A képzés minimum 6 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2023. január 26.

 

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

A képzés ezen a dátumon betelt.

Következő elérhető időpont: 2023. május 24.

Bővebb információk és jelentkezés: Vendégkezelés személyiségtípusonként

Képzési naptár

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?