A program célja:
A 6 órás workshop alatt részletesen foglalkozunk a generációk jellegzetességeivel, és azok ösztönzési lehetőségeivel, mindezt konkrét esetek bemutatásán keresztül, valamint a motiváló, elkötelezettséget növelő konstruktív vezetői kommunikáció módszertanával. Mindemellett a program ideális ahhoz, hogy:
- Felkészítse a vezetőket arra, hogyan lehet a multigenerációs csapatok előnyeit minél jobban kihasználni,
- Segítse a különböző generációk megértését, motiválását és megtartását a szervezetben
- Eszközöket adjon a vezető kezébe, hogy lelkes és jól teljesítő munkatársakat, csapatokat alakítsanak ki
- Szemléletet és technikákat adjon a pozitív egyéni- és csapatmorálhoz, a magas szintű együttműködés megteremtéséhez és a pozitív vezetői attitűd megformálásához.
- Megtanítsa az ösztönző, odafigyelő, értékelő visszajelző kommunikációt az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építve.
- Segítsen megérteni, hogy mikor és hogyan kell visszajelzést adni, hogy a motiváció ne forduljon át demotivációba.
- Megismertesse, hogy a különböző személyiségtípusú kollégáknak hogyan kell visszajelzést adni.
A program része az Innermetrix Érték index mérés, amely a 7 belső drive-unk egymáshoz való viszonyát azonosítja: esztétikai, individualista, politikai, gazdasági, altruista, szabályozási, elméleti. Ez mindenkinél más szinten van, ezért fontos egyénileg is ismerni a saját ösztönzőinket. Ennek ismerete segíti a vezetőket saját maguk, valamint kollégáik jobb megismerésében, motiválásában, a megfelelő munkakörnyezet, az egyénre szabott teljesítményösztönzők kialakításában, ezáltal a kollégák megtartásában.
Kinek szól?
A program olyan turisztikai és rendezvényszakmai részleg-, közép-, és felsővezetőknek szól,
- akik multigenerációs csapatot vezetnek és
- szeretnének kialakítani egy olyan ösztönzési rendszert, amely hosszú távon segíti a munkatársak motivációját, elköteleződését
- akik szeretnék tudatosabbá tenni a kommunikációjukat a mindennapi vezetői létük könnyebbé tételéhez,
- akik szeretnék kipróbálni, hogyan „komponáljanak” meg visszajelző beszélgetést, hogy a szavak ne falak, hanem ablakok legyenek,
- akik szeretnék megérteni a különböző viselkedés típusú kollégákkal való kommunikáció, visszajelzések hatásait.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert az alábbi kérdésekre megadjuk a válaszokat:
- Melyek a fő motivárotok és demotivátorok az egyén vonatkozásában?
- Milyen belső mozgatórugók ösztönzik az egyént nagyobb teljesítményre?
- Hogyan nyilvánulnak meg mindezen tényezők a mindennapi viselkedésében?
- Hogyan tudja a munkatársak esetében beazonosítani és figyelembe venni a legfőbb motivátorokat?
- Mi jellemzi a különböző generációkat és hogyan motiválhatjuk őket?
- Milyen igényeik vannak az egyes generációknak a munkahellyel, munkakörülményekkel, munkakörrel, vezetővel kapcsolatban?
- Mire figyeljünk vezetőként, ha több generáció dolgozik együtt a szervezetben, a csapatban?
- Miért jó ismerni a motivációs tényezőket és a generációs jellemzőket a munkavállalói elégedettség szempontjából?
- Hogyan teremtsük meg vezetőként az értő figyelem kultúráját a (munka)környezetedben?
- Hogyan tudjuk a beszélgetés folyamatában úgy befolyásolni a partnerünket, hogy képes legyen a változásra, segítve, hogy a célokat illetően konszenzus jöjjön létre?
- Hogyan adjunk visszajelzést a különböző személyiségtípusú kollégáknak? Mit mondjunk és mit ne, hogy igazán motivált kollégákkal tudjunk együtt dolgozni?
Tematika:
- Érték Index elemzése, értelmezése (személyre szóló 20 oldalas report átadásával)
- Munkaerőpiac szereplői – generációs jellemzések:
- feladatvállalás
- felelősségvállalás
- munkavégzés
- rugalmasság/szabadság
- Életkori sajátosságok versus generációs jellemzők
- Ösztönzés és motiváció a többgenerációs csapatok irányítása során
- Elégedettség és elköteleződés erősítése
- Újabb generációk munkaerőpiaci belépésére való felkészülés - Alfa generáció
- A kommunikáció gátló és serkentő tényezői
- Az értő figyelem lépcsői:
- tudatos testbeszéd
- megértés megerősítése
- érzelmek visszatükrözése
- a konstruktív visszajelzés módszertana – az 5 M technika alkalmazása
- pozitív és negatív visszajelzések különböző személyiségtípusú kollégáknak az Innermetrix DISC személyiségtipológia alapján
Részvétel feltétele:
Vezetői Akadémia workshopjaink az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építenek, így a részvételt megelőzi a „Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség” tréningen való részvétel. Ha Ön már rendelkezik két éven belül elvégzett Innermetrix DISC méréssel, úgy ezt belépési feltételként elfogadjuk. Kérjük ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.
Legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Tóthné Márton GabriellatrénerTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
- Szűcsné Szabó KatalintrénerHivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.
A workshop kedvezményes ára MOST 60.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 85.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A workshop minimum 3 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2025. március 27.
A belépő, "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.
Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-A vezető személyisége, viselkedése, kommunikációja és gondolkodásmódja a legfontosabb összetartó, iránymutató, értékteremtő ereje a csapatnak. A vezető személye kulcsszerepet játszik a vállalatok, vállalkozások eredményességében. Mindegy, hogy csúcsvezetőként, középvezetőként vagy részlegvezetőként dolgozunk, a teljesítmény és erősségeink optimális illeszkedése vezet el egy kiégés nélküli, hatékony vezetői munkához. De valóban jól ismerjük-e vezetőként egyéni viselkedési erősségeinket? Fejlesztési programunkba épített személyre szabott Innermetrix DISC elemzésünk konkrét megoldásokkal segíti a résztvevőket a hatékonyságuk növelésében, a megfelelő vezetői kommunikáció és az ideális munkakörnyezet kialakításában, a konfliktusok megelőzésében, a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy egészséges, kiegyensúlyozott vezetőt.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció - így kezeljük profin a nehéz helyzeteket - személyes workshop
-Vezetőként fontos, hogy tudatos kommunikációnk oly módon támogassa a céljaink elérését, hogy közben kollégáinkat is biztosítja együttműködésünkről. A nem megfelelő kommunikáció demotiválttá teheti munkatársainkat, növeli a konfliktust a szervezetben. Fontos tehát elsajátítanunk az önérvényesítés azon mesterfogásait, amellyel képesek vagyunk saját (vagy adott esetben mások) érdekeiért anélkül kiállni, hogy agresszívvá válnánk, vagy elfogadnánk előnytelen dolgokat. Mindemellett az emberi lét természetes velejárói a konfliktusok, melyek végigkísérik életünket. Nem az a kérdés, hogy elkerülhetőek-e, sokkal inkább az, hogy hogyan kezeljük azokat. A konfliktusok okozta feszültség a szervezetben stresszválaszt eredményez. Ha helytelen a kezelési mód, a munkamorál és ezáltal a vállalkozások eredményessége csökken. Kiemelt szerep hárul a vezetőkre a stresszválaszok minimalizálásának megteremtésében akár saját magukról, akár munkatársaikról van szó. Ám a konfliktusoknak lehet pozitív kimenete is : segíthetnek az új megoldások megtalálásában, támogathatják a fejlődést. A kiegyensúlyozott működés tehát nem konfliktusmentességet, hanem konstruktív konfliktuskezelést jelent.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői időgazdálkodás és hatékony feladatdelegálás – előtérben a rugalmas vezetés! - személyes workshop
-Sokszor hallhatjuk azt, hogy a vezető eredményessége nagy mértékben múlik azon, mennyire tud rugalmas lenni, rugalmasan alakítani vezetési stílusát annak megfelelően, ahogyan a helyzet megkívánja. A vezetés hatékonysága a vezető és munkatársainak kooperációján múlik, melynek része a delegálás megfelelő alkalmazása, valamint a prioritások, időkeretek felállítása.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-A vezető személyisége, viselkedése, kommunikációja és gondolkodásmódja a legfontosabb összetartó, iránymutató, értékteremtő ereje a csapatnak. A vezető személye kulcsszerepet játszik a vállalatok, vállalkozások eredményességében. Mindegy, hogy csúcsvezetőként, középvezetőként vagy részlegvezetőként dolgozunk, a teljesítmény és erősségeink optimális illeszkedése vezet el egy kiégés nélküli, hatékony vezetői munkához. De valóban jól ismerjük-e vezetőként egyéni viselkedési erősségeinket? Fejlesztési programunkba épített személyre szabott Innermetrix DISC elemzésünk konkrét megoldásokkal segíti a résztvevőket a hatékonyságuk növelésében, a megfelelő vezetői kommunikáció és az ideális munkakörnyezet kialakításában, a konfliktusok megelőzésében, a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy egészséges, kiegyensúlyozott vezetőt.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség - e-learningre épülő személyes képzés
-A vezető személyisége, viselkedése, kommunikációja és gondolkodásmódja a legfontosabb összetartó, iránymutató, értékteremtő ereje a csapatnak. A vezető személye kulcsszerepet játszik a vállalatok, vállalkozások eredményességében. Mindegy, hogy csúcsvezetőként, középvezetőként vagy részlegvezetőként dolgozunk, a teljesítmény és erősségeink optimális illeszkedése vezet el egy kiégés nélküli, hatékony vezetői munkához. De valóban jól ismerjük-e vezetőként egyéni viselkedési erősségeinket? Fejlesztési programunkba épített személyre szabott Innermetrix DISC elemzésünk konkrét megoldásokkal segíti a résztvevőket a hatékonyságuk növelésében, a megfelelő vezetői kommunikáció és az ideális munkakörnyezet kialakításában, a konfliktusok megelőzésében, a munka és magánélet egyensúlyának megtalálásában. Mert minden kolléga megérdemel egy egészséges, kiegyensúlyozott vezetőt.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői konfliktuskezelés és asszertív kommunikáció - így kezeljük profin a nehéz helyzeteket - személyes workshop
-Vezetőként fontos, hogy tudatos kommunikációnk oly módon támogassa a céljaink elérését, hogy közben kollégáinkat is biztosítja együttműködésünkről. A nem megfelelő kommunikáció demotiválttá teheti munkatársainkat, növeli a konfliktust a szervezetben. Fontos tehát elsajátítanunk az önérvényesítés azon mesterfogásait, amellyel képesek vagyunk saját (vagy adott esetben mások) érdekeiért anélkül kiállni, hogy agresszívvá válnánk, vagy elfogadnánk előnytelen dolgokat. Mindemellett az emberi lét természetes velejárói a konfliktusok, melyek végigkísérik életünket. Nem az a kérdés, hogy elkerülhetőek-e, sokkal inkább az, hogy hogyan kezeljük azokat. A konfliktusok okozta feszültség a szervezetben stresszválaszt eredményez. Ha helytelen a kezelési mód, a munkamorál és ezáltal a vállalkozások eredményessége csökken. Kiemelt szerep hárul a vezetőkre a stresszválaszok minimalizálásának megteremtésében akár saját magukról, akár munkatársaikról van szó. Ám a konfliktusoknak lehet pozitív kimenete is : segíthetnek az új megoldások megtalálásában, támogathatják a fejlődést. A kiegyensúlyozott működés tehát nem konfliktusmentességet, hanem konstruktív konfliktuskezelést jelent.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
Vezetői időgazdálkodás és hatékony feladatdelegálás – előtérben a rugalmas vezetés! - személyes workshop
-Sokszor hallhatjuk azt, hogy a vezető eredményessége nagy mértékben múlik azon, mennyire tud rugalmas lenni, rugalmasan alakítani vezetési stílusát annak megfelelően, ahogyan a helyzet megkívánja. A vezetés hatékonysága a vezető és munkatársainak kooperációján múlik, melynek része a delegálás megfelelő alkalmazása, valamint a prioritások, időkeretek felállítása.
-
- Vezetői programok gyakorló vezetőknek
A teljesítményértékelés, mint a legkiválóbb vezetői eszköz az elköteleződéshez – lehet jól csinálni? - személyes workshop
-A teljesítményértékelés szó hallatán sokak gyomra ugrik görcsbe mind a vezetői, mind a munkavállalói oldalon. Miért? Általában teherként, felesleges adminisztrációs kötelességként élik meg az emberek. Holott - ha jól csináljuk - az egyik legkiválóbb vezetői motivációs eszköz, hiszen a célja a munkatársak teljesítményének fejlesztése, a tehetségük kibontakoztatása, és ezáltal a szervezeti célok elérése. Lehet örömmel és jól csinálni? Igen, mutatjuk!