Különböző generációjú kollégák motiválása és a megfelelő vezetői visszajelzés titkai - Trükkök és helyzetgyakorlatok a pozitív munkahelyi légkör kialakítására

Workshop gyakorló vezetőknek a konfliktusmentes csapatok együttműködéséért a Vezetői Akadémia programsorozat részeként
2025. április 2. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

A program célja:

A 6 órás workshop alatt részletesen foglalkozunk a generációk jellegzetességeivel, és azok ösztönzési lehetőségeivel, mindezt konkrét esetek bemutatásán keresztül, valamint a motiváló, elkötelezettséget növelő konstruktív vezetői kommunikáció módszertanával. Mindemellett a program ideális ahhoz, hogy:

  • Felkészítse a vezetőket arra, hogyan lehet a multigenerációs csapatok előnyeit minél jobban kihasználni,
  • Segítse a különböző generációk megértését, motiválását és megtartását a szervezetben
  • Eszközöket adjon a vezető kezébe, hogy lelkes és jól teljesítő munkatársakat, csapatokat alakítsanak ki
  • Szemléletet és technikákat adjon a pozitív egyéni- és csapatmorálhoz, a magas szintű együttműködés megteremtéséhez és a pozitív vezetői attitűd megformálásához.
  • Megtanítsa az ösztönző, odafigyelő, értékelő visszajelző kommunikációt az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építve.
  • Segítsen megérteni, hogy mikor és hogyan kell visszajelzést adni, hogy a motiváció ne forduljon át demotivációba.
  • Megismertesse, hogy a különböző személyiségtípusú kollégáknak hogyan kell visszajelzést adni.

A program része az Innermetrix Érték index mérés, amely a 7 belső drive-unk egymáshoz való viszonyát azonosítja: esztétikai, individualista, politikai, gazdasági, altruista, szabályozási, elméleti. Ez mindenkinél más szinten van, ezért fontos egyénileg is ismerni a saját ösztönzőinket. Ennek ismerete segíti a vezetőket saját maguk, valamint kollégáik jobb megismerésében, motiválásában, a megfelelő munkakörnyezet, az egyénre szabott teljesítményösztönzők kialakításában, ezáltal a kollégák megtartásában.


Kinek szól?

A program olyan turisztikai és rendezvényszakmai részleg-, közép-, és felsővezetőknek szól,

  • akik multigenerációs csapatot vezetnek és
  • szeretnének kialakítani egy olyan ösztönzési rendszert, amely hosszú távon segíti a munkatársak motivációját, elköteleződését
  • akik szeretnék tudatosabbá tenni a kommunikációjukat a mindennapi vezetői létük könnyebbé tételéhez,
  • akik szeretnék kipróbálni, hogyan „komponáljanak” meg visszajelző beszélgetést, hogy a szavak ne falak, hanem ablakok legyenek,
  • akik szeretnék megérteni a különböző viselkedés típusú kollégákkal való kommunikáció, visszajelzések hatásait.
     

Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert az alábbi kérdésekre megadjuk a válaszokat:

  • Melyek a fő motivárotok és demotivátorok az egyén vonatkozásában?
  • Milyen belső mozgatórugók ösztönzik az egyént nagyobb teljesítményre?
  • Hogyan nyilvánulnak meg mindezen tényezők a mindennapi viselkedésében?
  • Hogyan tudja a munkatársak esetében beazonosítani és figyelembe venni a legfőbb motivátorokat?
  • Mi jellemzi a különböző generációkat és hogyan motiválhatjuk őket? 
  • Milyen igényeik vannak az egyes generációknak a munkahellyel, munkakörülményekkel, munkakörrel, vezetővel kapcsolatban?
  • Mire figyeljünk vezetőként, ha több generáció dolgozik együtt a szervezetben, a csapatban?
  • Miért jó ismerni a motivációs tényezőket és a generációs jellemzőket a munkavállalói elégedettség szempontjából?
  • Hogyan teremtsük meg vezetőként az értő figyelem kultúráját a (munka)környezetedben?
  • Hogyan tudjuk a beszélgetés folyamatában úgy befolyásolni a partnerünket, hogy képes legyen a változásra, segítve, hogy a célokat illetően konszenzus jöjjön létre?
  • Hogyan adjunk visszajelzést a különböző személyiségtípusú kollégáknak? Mit mondjunk és mit ne, hogy igazán motivált kollégákkal tudjunk együtt dolgozni?
     

Tematika:

  • Érték Index elemzése, értelmezése (személyre szóló 20 oldalas report átadásával)
  • Munkaerőpiac szereplői – generációs jellemzések:
    • feladatvállalás
    • felelősségvállalás
    • munkavégzés
    • rugalmasság/szabadság
  • Életkori sajátosságok versus generációs jellemzők
  • Ösztönzés és motiváció a többgenerációs csapatok irányítása során
  • Elégedettség és elköteleződés erősítése
  • Újabb generációk munkaerőpiaci belépésére való felkészülés - Alfa generáció
  • A kommunikáció gátló és serkentő tényezői
  • Az értő figyelem lépcsői:
    • tudatos testbeszéd
    • megértés megerősítése
    • érzelmek visszatükrözése
  • a konstruktív visszajelzés módszertana – az 5 M technika alkalmazása
  • pozitív és negatív visszajelzések különböző személyiségtípusú kollégáknak az Innermetrix DISC személyiségtipológia alapján
     

Részvétel feltétele:

Vezetői Akadémia workshopjaink az Innermetrix DISC személyiségtipológiára építenek, így a részvételt megelőzi a „Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség” tréningen való részvétel. Ha Ön már rendelkezik két éven belül elvégzett Innermetrix DISC méréssel, úgy ezt belépési feltételként elfogadjuk. Kérjük ezügyben vegye fel a kapcsolatot a jelentkezés folyamán kollégáinkkal a kepzes@turizmusakademia.hu email címen.

Legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.


A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A workshop kedvezményes ára MOST 60.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 85.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024/2025-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

A workshop minimum 3 fő részvételével indul.

 

Jelentkezési határidő: 2025. március 27.

 

A belépő, "Vezetői erősségek, hatékonyság és eredményesség" című képzésünk elvégzése után (vagy 2 évnél nem régebbi Disc mérési eredmény birtokában), legalább 3 workshop egyidejű megvásárlása esetén a workshopok támogatott részvételi díjából további 10% kedvezményt biztosítunk.

 

Céges megrendelők figyelmébe: a képzés 8 fő felett belső képzési programként is igénybe vehető, kérem jelezzék igényüket a marosi.emese@turizmusakademia.hu e-mail címen.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!