A program célja:
A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson a Google Ads platform használatáról, a hatékony hirdetési gyakorlatokról és az eredmények elemzéséről. A képzés során a résztvevők megismerhetik a Google Ads rendszerét, megtanulják, hogyan hozzanak létre hatékony hirdetéseket, és hogyan értékeljék és optimalizálják azok eredményeit.
Kinek szól:
A Google Ads hirdetések területén minimum elméleti alapokkal rendelkező turisztikai szakembereknek, akik már egy aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Google Ads fiókkal rendelkeznek. Akik szeretnék a Google Ads rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével megismerni és az eszközből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által. A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzák létre, kezeljék, elemezzék hirdetéseiket.
A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők. Google Ads fiók meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök gyakorlati használata” képzésünket!
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés átfogó betekintést nyújt a Google Ads hirdetési platformba, és segít megérteni annak működését és lehetőségeit.
- Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hatékony hirdetések létrehozásához és optimalizálásához a Google Ads rendszerén belül.
- Tanulhatsz az eredmények elemzésének módszereiről, beleértve a konverziókövetés beállítását és a fontos teljesítménymutatók kiértékelését.
- Képes leszel hatékonyabb hirdetéseket létrehozni, optimalizálni a költségeket és növelni a konverziós arányokat a Google Ads platformon.
A program témái:
- Bevezetés a Google Ads rendszerébe
- A Google Ads platform áttekintése és beállítások
- Hirdetési típusok és kampánystruktúrák
- Hatékony hirdetések létrehozása
- Kulcsszó kutatás és hirdetéscsoportok létrehozása
- Hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
- Célközönség beállítása és célzások használata
- Hirdetési eredmények elemzése és optimalizálása
- Konverziókövetés és analitika beállítása
- Teljesítménymutatók értékelése és optimalizáció
- A/B tesztelés és hirdetési variációk kiértékelése
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2023. október 6.
A képzés betelt.
Új dátummal kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot a kepzes@turizmusakademia.hu e-mail címen.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével? - személyes képzés
- -
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-