• Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban I. - A hatékony honlap alapjai

-

Hogy néz ki egy jó, meggyőző honlap napjainkban? Milyen eszközök segítségével építhetünk előzetesen bizalmat az online térben? Hogyan kerülhet a weboldalunk a keresőfelületek élére? Mivel tudunk egyre nagyobb forgalmat terelni a honlapunkra és növelni a konverziót? Ezekre a kérdésekre keressük közösen a választ a tréning során.

  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek KKV-knak - személyes képzés

2 alkalom, 2022-10-04 - 2022-10-11

Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.

  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Ügyféltípusokra Épülő Hatékony Értékesítési Kommunikáció – Személyes Értékesítés Újra A Fókuszban!

-

A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. A jelenlegi turbulens gazdasági körülmények miatt most viszont szükség van azokra az értékesítési kompetenciákra, amelyekkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért. Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ezekre szabva tudja felépíteni az értékesítési folyamatot. Ügyféltípusok tréningünk minden résztvevője megkapja saját, több, mint 25 oldalas személyiségtesztjét (Innermetrix DISC riport), hogy a saját viselkedési erősségeiket és kihívásaikat is feltárjuk, és ezáltal képesek legyenek profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.

  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületekről KKV-knak - online képzés

2 alkalom, 2022-10-13 - 2022-10-17

Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.

  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Sikeres tárgyalások vezetése – win-win tárgyalási stratégiák

-

A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amelyekkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért. Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tudja feltérképezni az ügyfelek megváltozott igényeit és ismeri az értékesítési folyamat megfelelő lépéseit. A régi beidegződésektől sajnos nehéz szabadulni, holott az ügyfelek teljesen mást várnak el most, mint a pandémia előtt. Azoknak a szolgáltatóknak, akik komplex szolgáltatást nyújtanak (pl. céges vagy egyéni rendezvények, komplexebb szabadidős csoportok, stb) szükségük lesz szemléletváltásra az ügyfelek meggyőzésével kapcsolatban.

  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Újgenerációs értékesítési prezentációk a virtuális térben

-

Bár a pandémiát követően a személyes találkozások felértékelődtek, azonban kutatások is bizonyítják, hogy az online tér, akár hibrid formában, de része marad mindennapjainknak. Különösen igaz ez az értékesítésben, hiszen az ügyfelek jó része – vagy időhiány, vagy fizikai távolság miatt – igényelni fogja a virtuális térben zajló bemutatókat, szakmai prezentációkat. Ha ez jól sikerül és viszonylag gyorsan, rövid idő alatt lenyűgözzük őket, akkor nagyobb eséllyel választják a mi szolgáltatásunkat.

Korábbi képzések

  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek - ONLINE KÉPZÉS!

-

Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek - EXTRA IDŐPONT!

-

Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban II. - Közösségi médiafelületek

-

Magyarországon a felnőtt lakosság 85%-a használja heti rendszerességgel a Facebookot. Ahogy 15-20 évvel ezelőtt gyakorlatilag mindenki nézett tévét, úgy napjainkban szinte mindenki regisztrálva van egy vagy több közösségi média felületen. A legtöbb szolgáltató természetesen tisztában van vele, hogy nem jelen lenni ezeken az oldalakon (pláne miközben valószínűleg az összes versenytárs megtalálható) egy hatalmas kihagyott lehetőség. Azonban a jelenlét nem elég: a kihívást a folyamatos kommunikáció jelenti, mivel ez nem kevés idő- és energiaráfordítást igényel, amire sok esetben a vállalkozás ezernyi egyéb teendője mellett már nem jut erőforrás.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Online marketing a turizmusban I. - Online marketing eszközök

-

Mára az online jelenlét bármilyen vállalkozás számára megkerülhetetlen - nem az a kérdés, hogy szükséges-e, hanem hogy hogyan lehet jól csinálni. Bár nem elhanyagolható az offline eszközök szerepe, a legtöbben már az interneten keresnek megoldást a problémájukra, emiatt pedig fontos, hogy adott szolgáltatót milyen könnyű megtalálni az online térben, és ott sikerül-e meggyőznie a szolgáltatást keresőt.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Újgenerációs értékesítési prezentációk a virtuális térben

-

Bár a pandémiát követően a személyes találkozások felértékelődtek, azonban kutatások is bizonyítják, hogy az online tér, akár hibrid formában, de része marad mindennapjainknak. Különösen igaz ez az értékesítésben, hiszen az ügyfelek jó része – vagy időhiány, vagy fizikai távolság miatt – igényelni fogja a virtuális térben zajló bemutatókat, szakmai prezentációkat. Ha ez jól sikerül és viszonylag gyorsan, rövid idő alatt lenyűgözzük őket, akkor nagyobb eséllyel választják a mi szolgáltatásunkat.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Személyes értékesítés újra a fókuszban! - Értékesítési alapozó képzés, avagy hogyan növeljük leggyorsabban bevételeinket?

2 alkalom, 2022-04-21 - 2022-04-27

A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amikkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért! Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ismeri a profi értékesítési technikákat. Tréningünk alapozó, kiegészítve személyre szabott önismereti teszttel (Innermetrix DISC), hogy az értékesítő erősségeit és kihívásait is feltárjuk, és ezáltal képes legyen profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Személyes értékesítés újra a fókuszban! - Értékesítési alapozó képzés, avagy hogyan növeljük leggyorsabban bevételeinket?

-

A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amikkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért! Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ismeri a profi értékesítési technikákat. Tréningünk alapozó, kiegészítve személyre szabott önismereti teszttel (Innermetrix DISC), hogy az értékesítő erősségeit és kihívásait is feltárjuk, és ezáltal képes legyen profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Személyes értékesítés újra a fókuszban! - Értékesítési alapozó képzés, avagy hogyan növeljük leggyorsabban bevételeinket? - Csoportos képzés ügyfélkapcsolattal rendelkező munkatársaknak

-

A pandémia előtti keresleti piac az értékesítőkből rendelésfelvevőket csinált. Most viszont szükség van azokra a kompetenciákra, amikkel sikeres partnerkapcsolatokat lehet felépíteni – elindult a verseny az ügyfelekért! Ebben a helyzetben az a cég nyer, aki a leggyorsabban tud ráhangolódni az ügyfelek megváltozott igényeire és ismeri a profi értékesítési technikákat. Tréningünk alapozó, kiegészítve személyre szabott önismereti teszttel (Innermetrix DISC), hogy az értékesítő erősségeit és kihívásait is feltárjuk, és ezáltal képes legyen profi ügyfélkapcsolatok kialakítására.

Betelt
  • Értékesítési és marketing készségfejlesztő képzések

Digitális kompetenciák - Karácsonyi ötlettár online térben való karácsonyi programok megvalósításához!

-

A képzés keretén belül 21 színes és kész karácsonyi kreatív digitális ötletet vihetnek magukkal a résztvevők, amikkel meg lehet lepni a kollégákat, ügyfeleket, barátokat a karácsonyi időszakban. Az ötletek egyrészt költséghatékonyak, másrészt nem igényelnek hosszas előkészületeket.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!