A program célja:
A képzés célja, hogy résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson az adatbázisok létrehozásáról, hírlevélküldők használatáról (eDm és Hírlevél), valamint a CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer) funkcióiról és jelentőségéről. A képzés során a résztvevők megismerhetik az adatbázisok létrehozásának folyamatát, megtanulják, hogyan készítsenek értékesítést segítő hírleveleket, és hogyan használják a CRM rendszert az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelésére.
Kinek szól:
A képzés szól mindazoknak, akik külön marketing részleg, vagy ügynökségi segítség hiányában érdeklődnek az adatbázisok létrehozása, az adatok elemzése, feldolgozása és használata iránt - különös tekintettel a marketing-tevékenységekre-, valamint a hírlevélküldés és a CRM rendszerek iránt. Azoknak, akik szeretnék eredményesen kezelni az ügyfélkapcsolatokat, létrehozni és kezelni az adatbázisokat, valamint olyan hírleveleket küldeni, amelyek után az ügyfelek maguktól akarnak vásárolni.
Miért érdemes rá jelentkezni:
- A képzés mélyebb betekintést nyújt az adatok elemzésének és feldolgozásának terén, és segít megérteni azok alkalmazásának előnyeit a marketingtevékenységekben.
- Megismerheted az adatvédelmi elveket és az adatvédelemmel kapcsolatos irányelveket (pl. GDPR), amelyek alapvető fontosságúak az adatok kezelése során.
- Tanulhatsz adatelemzési módszerekről és eszközökről, amelyek segítenek az adatok feldolgozásában és értelmezésében.
- A képzés alapos betekintést nyújt az adatbázisok létrehozásába, hírlevélküldők használatába és a CRM rendszerekbe.
- Megtanulhatod, hogyan építs hatékony adatbázisokat és kezeld az ügyfélkapcsolatokat.
- Képes leszel hírleveleket létrehozni és küldeni, hogy elérjed és megtartsd a célcsoportodat.
- A CRM rendszer használatával jobban kihasználhatod az ügyfélkapcsolatokat és profin irányíthatod az értékesítési folyamatokat.
A program témái:
- Adatok gyűjtése és tárolása
- Adatgyűjtési módszerek és források
- Adatbázisok és adattárolási elvek
- Adatok elemzése és feldolgozása
- Adatelemzési módszerek és eszközök
- Adatfeldolgozási elvek és technikák
- Adatvédelmi és GDPR irányelvek
- Hatékony hírlevélküldés (eDm és Hírlevél)
- Hírlevélküldő eszközök áttekintése és választása
- Hírlevél tervezése és tartalomstratégia
- Címzettlisták kezelése és szegmentálás
- Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
- A CRM rendszer szerepe és jelentősége az ügyfélkapcsolatokban
- Ügyféladatok rögzítése és kezelése a CRM rendszerben
- Ügyfélkommunikáció és tevékenység nyomon követése a CRM rendszerben
- Értékesítési lehetőségek és ügyfélkövetés a CRM rendszer segítségével
- Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése és az ügyfélélmény javítása a CRM rendszer alkalmazásával
A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.
- Somló AndrásPályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.
A képzés kedvezményes ára MOST 30.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 45.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
Jelentkezési határidő: 2023. november 24.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Digitális marketing képzések
Profi Facebook és LinkedIn hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig - személyes képzés
-Ahhoz, hogy még több vásárlót, ügyfelet és ezáltal bevételt szerezzünk, ma már a maximumot kell kihoznunk közösségi média felületeken való hirdetéseinkből. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy magabiztosan navigáljunk a social media hirdetéskezelők és kampányok világában. Képzésünk a már meglévő alapokra építve vezeti be a résztvevőket a Facebook és LinkedIn hirdetési rendszerek világába, haladó, gyakorlati ismereteket biztosítva egy jól működő marketing stratégiához.
-
Betelt
- Digitális marketing képzések
Mindent a Google Ads hirdetésekről - avagy hogyan hozzunk létre jól teljesítő, sikeres kampányokat? - személyes képzés
-Ha szeretne naprakész lenni az online marketing dinamikusan fejlődő világában, akkor a Google Ads hirdetések nem maradhatnak ki az eszköztárából. A képzés azoknak a turisztikai marketing területen dolgozó kollegáknak szól, akik szeretnék eddigi elméleti, esetleg bizonytalan tudásukat gyakorlati, azonnal alkalmazható technikákkal és tippekkel bővíteni, ezáltal minden hirdetésre fordított összegből többszörös bevételt generálni.
-
Betelt
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az AI eszközök és kiemelten a Chat GPT maximalizálására fókuszál a turisztikai marketing területén.