Profi Facebook és LinkedIn hirdetések

– A kampányok beállításától az eredmények méréséig
2023. október 6. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

A program célja:

A Facebook hirdetések gyakorlati képzés arról szól, hogy megtanuljuk, hogyan készítsünk és használjunk hatékony hirdetéseket a Facebookon. Ez a képzés segít nekünk megismerni a Facebook hirdetési platformot, és megtanulni, hogyan hozzunk létre hirdetéseket a legjobb módszerek szerint. Tanulunk olyan dolgokat, mint például a pixel használata és az A/B tesztelés, amelyek segítenek mérni és javítani a hirdetések eredményeit. Ezáltal hatékonyabb és jobban célzott hirdetéseket készíthetünk a Facebookon. A képzés második felének célja, hogy a résztvevőknek alapos ismereteket nyújtson a LinkedIn hirdetési platform használatáról és hatékony hirdetések létrehozásáról. A résztvevők megismerhetik a LinkedIn hirdetési lehetőségeit, megtanulják, hogyan hozzanak létre hatékony hirdetéseket és hogyan érjék el célközönségüket a LinkedIn-en.


Kinek szól:

A képzés azoknak szól, akik

  • alap elméleti/gyakorlati tudással rendelkeznek a Facebook hirdetési felületén és szeretnék hatékonyabban kihasználni a platformot
  • rendelkeznek már aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Facebook hirdetéskezelővel és LinkedIn fiókkal*
  • szeretnék a Facebook hirdetéskezelő és a LinkedIn hirdetések rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével jobban megismerni és az eszközökből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által

A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzanak létre, kezeljenek és elemezzék hirdetéseiket. A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők.

*Facebook hirdetéskezelő és/vagy Facebook pixel meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök a gyakorlatban” képzésünket!

Miért érdemes rá jelentkezni:

  • A képzés átfogó betekintést nyújt a Facebook hirdetési platformba és segít megérteni annak használatát és lehetőségeit.
  • Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hirdetések létrehozásához és optimalizálásához, hogy hatékonyan eljuss a célcsoportodhoz.
  • A pixel használatának elsajátításával pontosabb adatokhoz juthatsz a kampányaid eredményeiről és célzottabban optimalizálhatod azokat.
  • Az A/B tesztelés módszereinek megismerése segít abban, hogy hatékonyan teszteld és finomítsd hirdetéseidet, hogy magasabb konverziós arányt érj el.
  • Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hatékony hirdetések létrehozásához és célzott megjelenítéséhez a LinkedIn-en.
  • Tanulhatsz a célzott kampányok beállításáról és a hirdetések szöveges és vizuális elemekkel történő optimalizálásáról. Képes leszel hatékonyan eljuttatni üzenetedet a LinkedIn felhasználókhoz, növelve a márka láthatóságát és az üzleti lehetőségeket.

 

A program témái:

  1. Bevezetés a Facebook hirdetési platformba
  • A hirdetési platform funkciói és lehetőségei
  • A hirdetési célkitűzések és kampánystruktúrák
  1. Hirdetés létrehozása és best practice
  • A hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
  • Célközönség beállítása és célzások használata
  • Költségvetési stratégiák és licitálás
  1. Pixel használata és eredmények elemzése
  • A Facebook pixel beállítása és telepítése
  • Pixel események és konverzió
  1. Bevezetés a LinkedIn hirdetési platformjába
  • A LinkedIn hirdetési lehetőségek áttekintése
  • Hirdetési típusok és kampánystruktúrák a LinkedInen
  1. Hatékony hirdetések létrehozása
  • Célközönség meghatározása és célzások használata a LinkedInen
  • Hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása a LinkedInen
  • Követési eszközök használata és konverziókövetés beállítása
  1. Hirdetési eredmények elemzése és optimalizálása a LinkedInen
  • Teljesítménymutatók értékelése és optimalizálás
  • A/B tesztelés és hirdetési variációk kiértékelése a LinkedInen

 

A témához kapcsolódó egyéb képzéseink erre a linkre kattintva érhetőek el.

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
    Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2023-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

 

Jelentkezési határidő: 2023. szeptember 29.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!