Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig

Lekérésre ajánlott digitális marketing témájú nyílt képzéseink dátumaiért kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a kepzes@turizmusakademia.hu email címen vagy telefonon.

Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

Ahhoz, hogy még több vásárlót, ügyfelet és ezáltal bevételt szerezzünk, ma már a maximumot kell kihoznunk közösségi média felületeken való hirdetéseinkből. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy magabiztosan navigáljunk a social media hirdetéskezelők és kampányok világában. Képzésünk a már meglévő alapokra építve vezeti be a résztvevőket a Facebook hirdetési rendszerének világába, haladó, gyakorlati ismereteket biztosítva egy jól működő marketing stratégiához.

  • A program célja:

    A Facebook hirdetések gyakorlati képzés arról szól, hogy megtanuljuk, hogyan készítsünk és használjunk hatékony hirdetéseket a Facebookon. Ez a képzés segít nekünk megismerni a Facebook hirdetési platformot, és megtanulni, hogyan hozzunk létre hirdetéseket a legjobb módszerek szerint. Tanulunk olyan dolgokat, mint például a pixel használata és az A/B tesztelés, amelyek segítenek mérni és javítani a hirdetések eredményeit. Ezáltal hatékonyabb és jobban célzott hirdetéseket készíthetünk a Facebookon.

  • Kinek szól:

    A képzés azoknak szól, akik

    • alap elméleti/gyakorlati tudással rendelkeznek a Facebook hirdetési felületén és szeretnék hatékonyabban kihasználni a platformot
    • rendelkeznek már aktív, vagy a képzésre előre létrehozott Facebook hirdetéskezelővel *
    • szeretnék a Facebook hirdetéskezelő rendszerét és lehetőségeit átfogóan, gyakorlati feladatok segítségével jobban megismerni és az eszközökből a legtöbbet kihozni, célközönségük jobb elérése, kampányaik optimalizálása és eredményeik hatékonyabb mérése által

    A képzés során a résztvevők megtanulhatják, hogy hogyan hozzanak létre, kezeljenek és elemezzék hirdetéseiket. A képzésre saját laptop hozatala javasolt, mert annak hiányában a gyakorlati feladatok nem elvégezhetők.

    *Facebook hirdetéskezelő és/vagy Facebook pixel meglétének hiányában előzetesen javasoljuk elvégezni a „Google eszközök a gyakorlatban” képzésünket!

  • Miért érdemes rá jelentkezni?
    • A képzés átfogó betekintést nyújt a Facebook hirdetési platformba és segít megérteni annak használatát és lehetőségeit.
    • Megismerheted a legjobb gyakorlatokat a hirdetések létrehozásához és optimalizálásához, hogy hatékonyan eljuss a célcsoportodhoz.
    • A pixel használatának elsajátításával pontosabb adatokhoz juthatsz a kampányaid eredményeiről és célzottabban optimalizálhatod azokat.
    • Az A/B tesztelés módszereinek megismerése segít abban, hogy hatékonyan teszteld és finomítsd hirdetéseidet, hogy magasabb konverziós arányt érj el.
    • Tanulhatsz a célzott kampányok beállításáról és a hirdetések szöveges és vizuális elemekkel történő optimalizálásáról.
  • A program témái:
    1. Bevezetés a Facebook hirdetési platformba
    • A hirdetési platform funkciói és lehetőségei
    • A hirdetési célkitűzések és kampánystruktúrák
    1. Hirdetés létrehozása és best practice
    • A hirdetési kreatívok és szövegek optimalizálása
    • Célközönség beállítása és célzások használata
    • Költségvetési stratégiák és licitálás
    1. Pixel használata és eredmények elemzése
    • A Facebook pixel beállítása és telepítése
    • Pixel események és konverzió
Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Lekérésre ajánlott digitális marketing témájú nyílt képzéseink dátumaiért kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a kepzes@turizmusakademia.hu email címen vagy telefonon.

 

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2026-ban is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

 

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Váci út 91. - BC 91 Irodaház, 4. emelet (a Forgách utcai metrómegállónál)

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!