Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével?

Lekérésre ajánlott digitális marketing témájú nyílt képzéseink dátumaiért kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a kepzes@turizmusakademia.hu email címen vagy telefonon.

Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

Túl bonyolultnak érzi a Google szövevényes rendszerét, de szeretné saját maga kontrollálni és egységesen kezelni azokat az eszközöket, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki weboldala és marketing kampányai teljesítményéből? Kurzusunkon akár teljesen kezdőként átfogó tudást sajátíthat el különböző Google eszközök funkcióiról és profi szintre emelheti a használatukkal kapcsolatos készségeit.

  • A program célja:

    A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az alapvető Google eszközök, mint az Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads összekapcsolásáról és beállításáról. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan integrálják és használják ezeket az eszközöket egységesen, valamint hogyan nyerjenek ki értékes információkat az adatokból, optimalizálják a webhelyteljesítményt és a hirdetéseket.

  • Kinek szól:

    Ezt a képzést ajánljuk mindazoknak, akik az alapoktól szeretnék elsajátítani vagy alap tudás birtokában átismételni a Google felületek használatát a hirdetési fiók létrehozásától kezdve, a különböző Google eszközök (Ads, Analytics, Tag Manager, Seach Console) összekapcsolásáig, jobban kihasználva ezáltal az adatokat és optimalizálva a webhely- és hirdetési teljesítményüket. 

    A képzésen való aktív munkához, résztvevőinknek az alábbi eszközökkel, beállításokkal, hozzáféréssel szükséges rendelkezniük:

    Saját Laptop: Fontos, hogy a résztvevők saját laptopot hozzanak, mivel a gyakorlati feladatok elvégzéséhez ez elengedhetetlen.

    Google-fiók: A Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads szolgáltatások használatához Google-fiók szükséges. Ez célszerű, hogy a cég által használt gmail fiók legyen, lehetőleg olyan hozzáféréssel, amelynek admin, de minimum szerkesztői jogosultsága van. Aki ezt nem tudja megoldani, kérjük jelezze a képzésszervezőknek a képzés megkezdése előtt!

  • Miért érdemes rá jelentkezni?

    Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők

    • Átfogó betekintést kapnak a Google eszközök összekapcsolásába és beállításába, segítve őket a hatékony adatgyűjtésben és webhelyoptimalizálásban.
    • Amennyiben még nem rendelkeznek Facebook vagy Ads fiókkal, útmutatót kaphatnak az induláshoz
    • Megtanulhatják, hogyan integrálják a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket egységesen, ami segít a teljesítmény mérésében és a marketingkampányok optimalizálásában.
    • Megismerkedhetnek a különböző eszközök funkcióival és az adatok értelmezésével, hogy hatékonyabb döntéseket hozhassanak és javíthassák a webhely és a hirdetések teljesítményét.
    • Gyakorlati példák segítségével fejleszthetik az eszközök használatával kapcsolatos készségeiket.
    • + 1 Google Cégem beállítások

    Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a Google eszközök használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható.

  • A program témái:
    1. Hirdetés kezelők létrehozása
      • Ads
      • Facebook
    2. Google Analytics beállítása és adatgyűjtés
    • Webhely követőkód beállítása és implementációja
    • Célok és konverziókövetés beállítása
    • Kimenetek és jelentések értelmezése

          3. Google Tag Manager használata és konfigurálása

    • Tag-ek és követőkódok hozzáadása a webhelyhez

                  Többek között:

      • Analytics kód
      • Ads
      • Facebook pixel
    • Események és egyéb mérések beállítása
    • Rugalmasabb követési lehetőségek használata

         4. Google Search Console és Ads integráció

    • Webhely ellenőrzése és teljesítményelemzés a Search Console-ban
    • Google Ads követőkód beállítása és célkövetés integrációja
    • Adatok és kampányelemzés a Google Ads-ben

    Ez a képzés lehetőséget nyújt arra, hogy részletesen megismerd és összefűzd a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket, valamint megtanuld, hogyan használd őket hatékonyan az adatgyűjtésben, teljesítménymérésekben és hirdetésoptimalizálásban.

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.

 

Lekérésre ajánlott digitális marketing témájú nyílt képzéseink dátumaiért kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a kepzes@turizmusakademia.hu email címen vagy telefonon.

 

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2026-ban is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1139 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Váci út 91. - BC 91 Irodaház, 4. emelet (a Forgách utcai metrómegállónál)

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!