Betelt

Vendéggel/utassal való profi kommunikáció

3 modulból álló kommunikációs képzés: a kommunikáció alapjai, vendég/utastipológia, valamint panasz- és konfliktuskezelés témában
2022. január 28. 09:00 -15:00
Képzés formája
Online
További képzés napok: 2022. február 4., 2022. február 11.

A kiszámíthatatlan, folyton változó és néha kaotikus mai világunk erős stresszfaktort jelent a munkatársaknak. Mindemellett a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégek/utasok megváltozott viselkedésére és a legprofibb eszközei vannak a vendéggel való bánásmódra, kommunikációra, a nehéz helyzetek és panaszok kezelésére. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendégtípusokra szabott kommunikációhoz, megfelelő kommunikációs stílus és viselkedés kialakításához, a hatékony panaszkezeléshez.

A program célja, hogy

  • fejlessze a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
  • a résztvevők megismerjenek olyan módszereket vagy mélyítsék a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk, és képesek lesznek a vendégekkel a megfelelő viselkedésre, kapcsolat kialakítására és fenntartására.
  • fejlessze a munkatársak panaszkezelési képességét, megismerjenek olyan módszereket, amely segítségével felismerik a panasz különböző formáit, eredményesen kezelik a feszült, nehéz helyzeteket, megfelelően reagálnak a vendég visszajelzéseire, sérelmeire.
  • a résztvevők képesek legyenek a vendégtípusok beazonosítására és a vendégtípusnak megfelelő kommunikációs fordulatok tudatos használatára

Kinek szól : azoknak a munkatársaknak, akik a  vendéggel személyesen kerülnek kapcsolatba a munkájuk során és azonnal gyakorlatban alkalmazható segítséget szeretnének kapni.

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning

  • fejleszti a munkatársak kommunikációs képességét a vendéggel való közvetlen, személyes kapcsolat során,
  • megismerteti a résztvevőket olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő módszerekkel kapcsolatos tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel való bánásmódjuk
  • támogatja a munkatársakat a járványhelyzet okozta frusztráció és stressz kezelésben hatékony kommunikációs módszerek megismertetésével és elsajátításával.
  • azonnal használható, gyakorlatban működő kommunikációs eszközöket ad a vendégekkel való profi bánásmódhoz

 

TEMATIKA

3 alkalom

2022. január 28., 9:00-15:00 - Vendég-és utaskezelés alapok 

  • A vendéggel való kapcsolat optimalizálása lépésről lépésre:
    • A kapcsolat felvétele
    • A vendég igényeinek feltérképezése
    • Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok
    • A beszélgetés zárása

2022. február 4., 9:00-13:00 - Vendégtípusok

  • Személyiség tipológia alapjai 
  • Vendégtípusok és jellemzőik az IMX DISC modell szerint
  • Hogyan tudjuk beazonosítani a vendég típusát? Milyen jelekre figyeljünk? 
  • Vendégtípusra illesztett kommunikáció - Hogyan térképezzük fel az igényeit és ajánljuk a neki megfelelő szolgáltatást?
  • Hogyan kezeljük a vendégtípusnak megfelelően problémás helyzeteket, reklamációt?
  • Vendégtípusra szabott "Kommunikációs kisokos" összeállítása

2022. február 11., 9:00-15:00 - Profi panasz-és konfliktuskezelés

  • Ha a vendég panaszkodik  - a panasz fogalma, típusai
  • A hatékony panaszkezelés módszerei, menete lépésről lépésre
  • Az első lépés: a meghallgatás és megértés – értő figyelem és megértés megerősítésének technikája a gyakorlatban
  • Teendők és viselkedés jogos és jogtalan panasz esetén
  • Megfelelő helyzetkezelés olyan esetekben, amikor a munkatárs kezdeményez egy kellemetlen helyzetet a vendéggel – Hogyan kommunikálj, hogy elkerüld a konfliktust?
  • Konfliktuskezelési stratégiák és azokhoz kapcsolódó kommunikációs eszközök, mikor melyik stílus alkalmazása indokolt?

 

Előadó(k)
  • Tóthné Márton Gabriella
    tréner
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
  • Szűcsné Szabó Katalin
    tréner
    Hivatásom a szervezetek és az emberek fejlesztése. Szerencsés vagyok, mert az elmúlt húsz évben vezetőként is megtapasztalhattam a szervezetek, a HR rendszerek és a személyes kompetenciáik fejlesztésének kihívásait. Hiszek abban, hogy a produktivitás záloga az emberi tényező. 2012 óta támogatom trénerként és coachként a turisztikai szektor különböző területein a szolgáltatók vezetőit és munkatársait. Tanulmányaim mellett a vezetői gyakorlatom segít abban, hogy tréneri és coach feladataimat megalapozottan tudjam végezni. Arra törekszem, hogy folyamatosan tanuljak, fejlődjek, hiszen csak így tudom biztosítani, hogy ügyfeleim igényeire és kihívásaira a legmegfelelőbb megoldásokat nyújthassam.

A képzés kedvezményes ára 2022-ben 65.000 Ft+Áfa/fő, a teljes 90.000 Ft+Áfa/fő helyett.

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2022-ben, a turisztikai szakma újraindulása érdekében.

Az online képzés hatékonyságát elősegítendő, képzésenként legfeljebb 12 fő jelentkezését tudjuk fogadni.

Jelentkezési határidő: 2022. január 26.

Amennyiben ez a képzésünk iránt érdeklődik, kérjük, hogy a „KÉRDÉSE VAN?” ablakban keressen bennünket a soron következő időponttal kapcsolatban!

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?