Adatvezérelt online jelenlét 2.
![](/sites/default/files/styles/crop_teaser/public/2020-11/Adatvez%C3%A9relt%20online%20jelenl%C3%A9t%202.jpg?itok=p4Q3H7fj)
A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. Ebben a részben bemutatásra kerülő tananyagok célja, hogy megmutassa a digitalizáció adta lehetőséget a turizmusban érdekelt vállalkozásoknak, úgy, hogy betekintést adunk a Google Analytics eszköztárába, valamint a tartalom készítés részleteibe is. A kurzus során személyes tapasztalataink alapján teszünk ajánlásokat tartalom fejlesztéshez, közösségi médián való részvételhez, valamint magasabb ügyfél-elégedettség eléréséhez. Az Adatvezérelt Online Marketing II. olyan elméleti és gyakorlati eszköztárat mutat be, ami segít a turisztikai vállalkozásoknak eligazodni az online világban, valamint kiegészítésként szolgál a már publikált “Adatvezérelt Online Marketing I.” tananyagunkhoz.