A vezetőkre hatalmas felelősség hárul a megfelelő szervezeti kommunikáció kialakításával kapcsolatban. A személyes kommunikációs stílusukon is múlik, hogy mennyire tájékozottak a kollégák a szervezeti célokról, jövőképről, illetve rendelkeznek-e kellő információval az aktuális változásokkal kapcsolatban. Tisztában vannak-e az elvégzett munka eredményével, minőségével, kapnak-e visszajelzést? Mennyire elkötelezettek és elégedettek, azaz milyen a munkahelyi légkör, milyen a kapcsolat a kollégákkal? Mennyi konfliktus van a szervezetben? Tréningünk a vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés gyakorlati eszköztárának és módszereinek feldolgozásával nyújt gyakorlati segítséget a mindennapi kihívásokhoz.
A program célja:
A kommunikáció mai felfogásban túlmutat azon az alapvető életjelenségen, hogy pusztán információ közlésre, információ cserére használjuk. Kommunikáció során közvetítjük az érzelmeinket, hiedelmeinket és magatartásmintáinkat. Általa kapcsolatot teremtünk, építünk és közösséget szervezünk mikro vagy makro környezetben egyaránt.
Segítünk, hogy a vezetők, közép – és csoportvezetők:
- elsajátítsák és gyakorolják vezetői kommunikációjukat fejlesztő technikákat,
- megismerjék, miként lehet hatékonyan alkalmazni a vezetői kommunikáció 3 fő eszközét, a visszajelzést, az értékelés és a megbeszélést,
- szerezzenek jártasságot az elismerés 5 nyelvének alkalmazásában,
- tudatosítsák a kommunikációt gátló és serkentő tényezőket,
- gyakorolják az értő figyelem és a konstruktív visszajelzés módszertanát,
- átfogó képet kapjanak, hogy a szervezeten belül és a személyek között milyen konfliktus típusok fordulhatnak elő, és azokat milyen konstruktív vezetői konfliktuskezelési technikák segítségével tudják megelőzni vagy kezelni
Kinek szól?
Bármilyen turisztikai szakterületen dolgozó, olyan vezetőknek, akik megerősítést vagy új ismereteket, módszereket szeretnének kapni ahhoz, hogy napi munkájukat eredményesebbé, vezetői kommunikációjukat egyértelműbbé, konfliktusaikat menedzselhetővé tudják tenni. Kezdő vagy leendő vezetőknek, akik támogatást szeretnek kapni az alapoktól építkezve ahhoz, hogy céltudatosan fejleszthessék a legjellemzőbb vezetői tevékenységet, a kommunikációt.
Miért érdemes rá jelentkezni?
Mert a tréning
- a vezetői kommunikáció legfontosabb tényezőit, területeit dolgozza fel, konkrét és gyakorlati támogatást nyújtva a tanultak készség szintű elsajátításához,
- helyzetgyakorlatokon keresztül támogatja a vezetőket kommunikációs stílusuk és konfliktuskezelési eszköztáruk személyre szabott fejlesztésében,
- segítségével javul személyes és a vezetői kommunikáció hatásfoka és eredményessége.
- Tóthné Márton GabriellaTréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.
Bővebb információkért kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot!
-
- HR támogató képzések
- Vezetői készségfejlesztő képzések
„Egyvalami állandó : a változás” – szervezeti változások zökkenőmentes bevezetése és irányítása a legjobb eredmény elérése érdekében
Ma már minden a változásról szól. A környezet, a technológia, a folyamatok, a szükséges tudás olyan gyorsan alakul át, hogy valóságos kihívást jelent újra és újra megújulni a szervezeteknek. A változás tehát az életünk állandó résztvevője. Nem véletlenül hallani gyakran az állítást, miszerint egyvalami állandó, ez pedig a változás. Tehát a változás egy olyan el nem kerülhető folyamat, melyre tudatosan érdemes figyelni, hiszen a változás megfelelő kezelése, irányítása lendületet adhat a szervezet és a benne dolgozók számára egyaránt.
-
- Vezetői készségfejlesztő képzések
Profi delegálás és motiváló visszajelzések adása
Vezetőként tapasztalhattuk akár többször is, hogy könnyebb, egyszerűbb és gyorsabb a feladatokat elvégezni, mint elmagyarázni. Érezhettük már magunkat amiatt is túlterheltnek, mert túl sok döntést kellett meghoznunk a munkatársak helyett is. Előfordulhatott, hogy csalódottak voltunk vagy nem értettük, hogy miért nem azt kaptuk vissza a feladat végrehajtása után, mint amit vártunk. Amikor pedig ezt jelezni próbáltuk, úgy éreztük, nem értenek meg minket a kollégák. Ha ismerősek a fenti helyzetek, érzések, akkor a delegálással és profi visszajelzések adásával kapcsolatos konkrét módszertanunk nagy segítségére lesz minden vezetőnek ahhoz, hogy saját produktivátását és munkatársai kompetenciáit is fejlessze.
-
- Vezetői készségfejlesztő képzések
Vezetés felsőfokon – a coaching szemléletű vezetés! Csoportos képzés olyan vezetőknek, akik a legjobbat szeretnék kihozni munkatársaikból
2 alkalom, 2022-05-04 - 2022-05-11Az ma már bevett gyakorlat, hogy egy vezető egy szakképzett coachtól támogatást kap szakmai kihívásainak kezelésére. Mindemellett egyre gyakrabban találkozhatunk azzal is, hogy egy vezető coaching szemlélettel segíti munkatársai fejlődését. A coaching szemléletű vezetés során a vezető, mint egy inspiráló edző segíti azonosítani munkatársainak saját erősségüket, kihívásaikat és ennek megfelelően támogatja őket személyes fejlődésükben, szakmai céljaik elérésében.