Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés

Képzés formája
Online
Bővebb információkért kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot!

A vezetőkre hatalmas felelősség hárul a megfelelő szervezeti kommunikáció kialakításával kapcsolatban. A személyes kommunikációs stílusukon is múlik, hogy mennyire tájékozottak a kollégák a szervezeti célokról, jövőképről, illetve rendelkeznek-e kellő információval az aktuális változásokkal kapcsolatban. Tisztában vannak-e az elvégzett munka eredményével, minőségével, kapnak-e visszajelzést? Mennyire elkötelezettek és elégedettek, azaz milyen a munkahelyi légkör, milyen a kapcsolat a kollégákkal? Mennyi konfliktus van a szervezetben? Tréningünk a vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés gyakorlati eszköztárának és módszereinek feldolgozásával nyújt gyakorlati segítséget a mindennapi kihívásokhoz.

A program célja:

A kommunikáció mai felfogásban túlmutat azon az alapvető életjelenségen, hogy pusztán információ közlésre, információ cserére használjuk. Kommunikáció során közvetítjük az érzelmeinket, hiedelmeinket és magatartásmintáinkat. Általa kapcsolatot teremtünk, építünk és közösséget szervezünk mikro vagy makro környezetben egyaránt.

Segítünk, hogy a vezetők, közép – és csoportvezetők:

  • elsajátítsák és gyakorolják vezetői kommunikációjukat fejlesztő technikákat,
  • megismerjék, miként lehet hatékonyan alkalmazni a vezetői kommunikáció 3 fő eszközét, a visszajelzést, az értékelés és a megbeszélést,
  • szerezzenek jártasságot az elismerés 5 nyelvének alkalmazásában,
  • tudatosítsák a kommunikációt gátló és serkentő tényezőket,
  • gyakorolják az értő figyelem és a konstruktív visszajelzés módszertanát,
  • átfogó képet kapjanak, hogy a szervezeten belül és a személyek között milyen konfliktus típusok fordulhatnak elő, és azokat milyen konstruktív vezetői konfliktuskezelési technikák segítségével tudják megelőzni vagy kezelni

Kinek szól?

Bármilyen turisztikai szakterületen dolgozó, olyan vezetőknek, akik megerősítést vagy új ismereteket, módszereket szeretnének kapni ahhoz, hogy napi munkájukat eredményesebbé, vezetői kommunikációjukat egyértelműbbé, konfliktusaikat menedzselhetővé tudják tenni. Kezdő vagy leendő vezetőknek, akik támogatást szeretnek kapni az alapoktól építkezve ahhoz, hogy céltudatosan fejleszthessék a legjellemzőbb vezetői tevékenységet, a  kommunikációt.

Miért érdemes rá jelentkezni? 

Mert a tréning

  • a vezetői kommunikáció legfontosabb tényezőit, területeit dolgozza fel, konkrét és gyakorlati támogatást nyújtva a tanultak készség szintű elsajátításához,
  • helyzetgyakorlatokon keresztül támogatja a vezetőket kommunikációs stílusuk és konfliktuskezelési eszköztáruk személyre szabott fejlesztésében,
  • segítségével javul személyes és a vezetői kommunikáció hatásfoka és eredményessége.

    

Előadók
  • Tóthné Márton Gabriella
    Tréning és coaching módszerekkel oktatok több mint 20 éve, az élmény és erősség alapú fejlesztésben hiszek. A turizmus a szakterületem és szívügyem. A BGE-en Idegenforgalmi és szálloda szakon, majd a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés szakán végeztem közgazdászként. Innermetrix konzulensként a diagnosztika és az erősség alapú fejlesztés elkötelezett híve vagyok.

Bővebb információkért kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot!

Képzési naptár

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?