Újra indítjuk nagysikerű, hiánypótló képzésünket a Magyar Turizmus Akadémia és a MUISZ együttműködésében! Repülőjegy értékesítő alapképzésünkön a légiközlekedési iparág ismeretét kombináljuk a légitársaságok és utazási irodák által leginkább használt, Amadeus helyfoglalási rendszer ismeretekkel. 14 alkalmas alapképzésünkön a IATA szabványoknak megfelelő komplex, gyakorlatorientált tudást biztosítunk. Legyen Ön is részese az utazási ipar izgalmas világának egy új munkakör megismerésével!
-
Bevezetés a repülőjegy értékesítésbe és IATA ismeretek - előadó: Major Anett
-1. Bevezetés – légiközlekedés alakulása, szervezetek, egyezmények, földrajzi ismeretek
2. IATA kifejezések megértése
3. IATA területi felosztás -
Bevezetés a repülőjegy értékesítésbe és IATA ismeretek - előadó: Major Anett
-4. IATA, GDS kódok
5. Légitársasági üzemeltetés és piacismeret
6. Légitársaságok típusai: fapados-klasszikus légitársaságok, légi szövetségek
7. Globális piaci trendek
A nap végén tudásellenőrzés.
-
Amadeus helyfoglalási rendszer alapismeretek - előadó: O'Hara Ágnes
-A képzés következő, 10 napos moduljában az Amadeus helyfoglalási rendszerrel ismerkednek meg a hallgatók. Az Amadeus modul napok helyszíne szintén a Magyar Turizmus Akadémia képzőközpontja. A rendszerben való munkához a tesztprogramot az Amadeus biztosítja, laptopokat részlegesen tudunk biztosítani, előzetes egyeztetés után.
Témakörök:
- Ismerkedés az Amadeus rendszerrel, kódolások, dekódolások, menetrendek megjelenítése (timetable, schedule, availability), flight information, minimum connecting time
- Egyéni és csoportos helyfoglalások készítése, megjelenítése, módosítása. PNR kötelező és választható elemek, past date PNR
- Queue bank megjelenítése, queue tranzakciók
- Fare display és follow up tranzakciók
- PNR árazása, Master Pricer Expert, Informative pricing, egyéb szolgáltatás (EMD) árazása, manuális árazás, ajánlat készítés
- Jegyírás feltételei, elektronikus jegykiállítás, EMD kiállítás, Void, sales riportok, Amadeus Ticket Changer, Refund, revalidation, jegycsere
- Light ticketing, NDC
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Földi kiszolgálás és speciális szolgáltatások: mi történik a repülés előtt és után? - előadók: Major Anett és légitársaságok képviselői
-1. Légitársasági árazás – yield menedzsment
2. Segment status/advice-kódok, speciális szolgáltatások, NDC - általános tudnivalók -
Földi kiszolgálás és speciális szolgáltatások: mi történik a repülés előtt és után? - előadók: Major Anett, valamint a Celebi képviselője
-1. Ground handling: különleges igényű utasok kezelése, csomagkezelési szabályok, és VIP és Prémium szolgáltatások
2. Számlázás
3. Utazási dokumentumok : Útlevél, vízum, ESTA (az USA-ba történő utazásra), egészségügyi igazolások kezelése
A nap végén tudásellenőrzés.
- Major Anettturisztikai szakember, turisztika és „air fare” oktatóTöbb mint 15 éves tapasztalattal a légiközlekedés, repülőjegy-értékesítés és rendezvényszervezés területén, a szakma minden aspektusában otthonosan mozgok. Karrierem során dolgoztam légitársaságnál, kiemelt ügyfelekkel- repülőjegy értékesítőként, és key account managerként egyaránt. Vezettem utazási irodát és nemzetközi travel management vállalatot, valamint üzleti eseményeket szervezetem hazai és globál ügyfeleknek.
Jártas vagyok az Amadeus és Galileo GDS-rendszerekben, IATA/UFTA diplomával és közgazdász végzettséggel rendelkezem, valamint aktívan részt vettem és veszek a szakma meghatározó szervezeteinek munkájában (APJC, IRIME, MUISZ).
Mindig az innovatív, magas színvonalú megoldásokra törekszem, legyen szó ügyfélkapcsolatokról, kommunikációról vagy az utazás világának új dimenzióiról.
- O'Hara ÁgnesAmadeus oktatóTöbb mint 30 éve dolgozom az utazási szakmában. A MALÉV volt az első munkahelyem. A Rep-Tours/Iberia képviseletén használtam először az – akkor forradalmian új – Amadeus rendszert, s innen egyenesen vitt az utam az Amadeus Magyaroszág alapító csapatába. Több éven keresztül oktattam a rendszer használatát, míg egy új kihívás az Amadeus franciaországi központjába szólított. Itt product managerként munkatársaimmal, néhány légitársasággal és a IATA-val közösen kezdtük el kidolgozni a mára már megkerülhetetlen elektronikus ticketing alapjait. Némi a szakmában és azon kívül eltöltött idő után a közelmúltban örömmel fogadtam az Amadeus Magyarország felkérését újra a rendszer oktatására. A Magyar Turizmus Akadémia képzését nagyszerű lehetőségnek tartom, ahol kiváló szakemberekkel karöltve egy olyan kurzust hozunk létre, ahol az utazási irodák jövendő munkatársai szerezhetnek tudást, hogy azután biztos alapokkal indulhassanak egy új pálya kihívásokkal teli, szép útján.
A képzés kedvezményes ára 250 000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 400 000 Ft+Áfa/fő helyett.
EARLY BIRD jelentkezés és 2025. november 15-ig történő befizetés esetén 200 000 Ft + ÁFA
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2026-ban, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 8, legfeljebb 12 fő részvételével indul.
EARLY BIRD jelentkezési határidő: 2025. november 15.
Jelentkezési határidő: 2026. január 5.