Közösségi médiafelületek a Turizmusban - avagy az aktív online kommunikáció alapjai

6 órás alapozó képzés a közösségi média által nyújtott stratégiai lehetőségek kiaknázására
2024. november 29. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja
Hozzáadom a naptáramhoz

Program leírása:

A 6 órás, alapozó képzés célja a munkatársak szemléletformálása mellett olyan konkrét eszközök bemutatása, amik növelni tudják a közösségi média használatának hatékonyságát. Ezen a területen nincs csodaszer, ami minimális ráfordítás mellett kimagasló eredményeket hoz, de a képzés során elhangzó ismeretek nagyban segíthetnek a számos rendelkezésre álló felület közül a legmegfelelőbb(ek) kiválasztásában magas szintű használatában, valamint az átfogó közösségi média stratégia megalkotásában.


A képzés keretében a résztvevők


- turizmusból vett példákat megismerve inspirációt szerezhetnek a saját közösségi felületeik használatához

- a legelterjedtebb Facebook és Instagram mellett tippeket kaphatnak a Pinterest, Youtube és további oldalak használatához

- megismerhetik a gamification (élményesítés) módszerét, ami magasabb elkötelezettséget eredményezhet a követőiktől

- felmérhetik, hogy milyen lehetőségek és stratégiák lehetségesek a turizmusban influencer marketing területen

- tájékozódhatnak a közösségi média mérésekről és analitikákról a turizmus területén

-tippeket kaphatnak esetleges válságkezelés és online hírnévmenedzsment témákban


Kinek szól?

Elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, ahol nincs külön (online) marketing részleg, azaz kifejezetten a területért felelős munkatárs. Az ilyen cégeknél jellemzően kihívást jelent a folyamatos jelenlét a közösségi felületeken, mert bár a vezető(ség) általában tisztában van az online marketing szerepének fontosságával, nincsenek megfelelő ismeretek és elég rendelkezésre álló erőforrás a témával való foglalkozáshoz. Az intenzív képzést elvégzők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, melyek viszonylag rövid távon mérhető eredményekben realizálódnak. Mindemellett ötleteket és javaslatot is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.


Miért érdemes rá jelentkezni?

Mert a 6 órás, alapozó tréning során nem csupán a fenti ismeretek elsajátítására, online eszközök és módszerek megismerésére van lehetőség, hanem több éve a turizmus területén dolgozó, online marketinggel foglalkozó szakembertől lehet kérdezni a saját, konkrét kihívásaikkal kapcsolatban.

Fontos! A képzés alapozó, de mégis átfogó ismeretanyagot biztosít a közösségi médiafelületek használatáról, mellyel a profi online jelenlét egy része biztosítható. A képzésen az elmélet mellett gyakorlati feladatok is lesznek, viszont az egyes témákban való elmélyülésre kifejezetten ajánljuk ráépítő, haladó digitális marketing képzéseinket:

Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével?
Profi Facebook hirdetések – A kampányok beállításától az eredmények méréséig
Mindent a Google Ads hirdetésekről 
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése

Tematika

  • Bevezetés a közösségi média alapjaiba.
  • Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest áttekintése.
  • Facebook oldalkezelés és tartalomstratégia turisztikai vállalkozások számára.
  • Instagram marketing - hatékony vizuális és írott tartalomkészítés.
  • Influencer marketing a turizmusban - lehetőségek és stratégiák.
  • AI eszközök a social media világában.
  • Gamification alkalmazása a turisztikai marketingben.
  • Facebook hirdetés alapok
  • Közösségi média mérések és analitika, ROI a turizmus területén.
  • Válságkezelés és online hírnévmenedzsment a turizmus szektorban
Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán. Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 45.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 55.000 Ft+Áfa/fő helyett.


A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.


A képzés minimum 6, maximum 12 fő részvételével indul.


Jelentkezési határidő: 2024. november 22.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!