E-TANANYAGOK

Soha nem volt olyan fontos a reziliencia, mint napjainkban. Mit jelent az üzleti reziliencia, hogyan profitálhat ebből? Milyen online marketing eszközökkel érdemes elindulni egy megváltozott piacon? Mire van szüksége az ügyfeleknek, hogyan változott meg az értékesítés? Mélyítse el tudását az említett területeken, és fektessen hangsúlyt az innovációs készségfejlesztésre videós tananyagainkkal és letölthető előadásanyagainkkal.

Adatvezérelt online jelenlét 1.

Célunk olyan elméleti és gyakorlati eszköztár bemutatása, ami segít a turisztikai vállalkozásoknak eligazodni az online világában. Az első 9 tananyag fókuszában az online jelenlét titkos összetevői állnak, a felhasználói felület és a felhasználói élmény. Egyedi és praktikus ajánlásokat mutatunk be az ügyfélélmény javítására a turisztikai vállalkozások saját online felületeire, összefoglaló elemzést állítottunk össze a digitalizáció hatásáról a turizmusban, külön kitérve a Covid előtti és utáni időszakra.

Adatvezérelt online jelenlét 2.

A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. Ebben a részben bemutatásra kerülő tananyagok célja, hogy megmutassa a digitalizáció adta lehetőséget a turizmusban érdekelt vállalkozásoknak, úgy, hogy betekintést adunk a Google Analytics eszköztárába, valamint a tartalom készítés részleteibe is. A kurzus során személyes tapasztalataink alapján teszünk ajánlásokat tartalom fejlesztéshez, közösségi médián való részvételhez, valamint magasabb ügyfél-elégedettség eléréséhez.

Adatvezérelt vállalatirányítás 1.

A sikeres vállalkozások az átlagnál sokkal nagyobb mértékben támaszkodnak adatokra üzleti döntéseik meghozatalakor. Az adat számukra nem melléktermék, hanem alapvető nyersanyag. A következő 8 tananyag összeállításával ízelítőt adunk az adatokra támaszkodó döntéshozatal előnyeiről, gyakorlati megvalósításáról. Praktikus tanácsokkal segítjük az adatokban rejlő üzenetek megfejtését, legyen szó akár a részletes, tranzakció szintű értékesítési adatokról, vagy akár a főkönyv aggregált információiról.

Adatvezérelt vállalatirányítás 2.

A kurzus célja, hogy a turizmus ágazat kis- és középvállalkozásai részére gyorsan implementálható versenyképesség növelési eszköztárat biztosítson. Bevezető ismereteket adunk az alkalmazkodáshoz, valamint a hosszú-távon sikeres, fenntartható vállalkozás működtetéséhez. Rámutatunk a stratégiai és üzletfejlesztési döntések, valamint a kockázatok tudatosításának fontosságára. A tananyagok felölelik a termék- és piacfejlesztést, diverzifikálást, hatékonyságjavító intézkedéseket, munkatársak ösztönzését iparági példákkal fűszerezve.

Üzleti reziliencia

Rugalmasság, tervezés, újratervezés, új metódusok – növelje vállalkozása válságállóságát, készüljön fel a hosszú távon is fennmaradó változásokra. Tananyagunkkal bepillantást nyerhet abba, hogy a növekvő kockázatok mellett hogyan tud olyan üzleti modellt kialakítani, amely a legnagyobb krízishelyzetekben is biztosítja az üzletmenet folytonosságát. Tudatos tervezés, megfelelő ügyfélportfólió, a digitális technológiák ismerete, illetve kiemelkedő vezetői képességek segítenek átvészelni a legnehezebb helyzeteket is. Hogyan támaszkodjunk az adatokra, az automatizációra? Mire figyeljünk szerződéseinknél? E-learning tananyagunkból az újrainduláshoz kapnak ötleteket.

Online marketing

A digitális térben való jelenlét szerepe még jobban felértékelődött és ez a tendencia várhatóan folytatódni fog. A vásárlási szokások, a döntési út nagymértékben átalakult az elmúlt években, rengeteg innováció történt és történik folyamatosan a médiumok világában. E-learning tananyagunk segítségével egy rendszer részeként érti meg, hogy saját vállalkozása üzleti sikeréhez mely platformok használata elengedhetetlen, mi az, ami már fél sikerrel kecsegtet, valamint mi az, amire kiemelten figyelnie kell a B2B és B2C világban, hogy kommunikációja mindvégig hiteles maradjon és megfelelően támogassa üzleti döntéseit.

Proaktív értékesítés

Sosem volt olyan fontos az értékesítés proaktív B2B megközelítése, mint napjainkban. Az elmúlt évek üzleti dömpingje nem igényelte feltétlenül a proaktivitást, hiszen enélkül is működtek a vállalkozások. A világ viszont megváltozott körülöttünk, az ügyfelek gondolkodásmódja és igényei is- így fel kell készülnünk egy másfajta értékesítési megközelítésre. Mi az igazi különbség a proaktív és a reaktív értékesítés között? Mi az, amit igazán elvárnak tőlünk az ügyfelek? Hogyan maradhatunk hitelesek? Mi az az új proaktív szerep, amit minden értékesítőnek el kell sajátítania és milyen üzleti előnyökkel jár mindez? E-learning tananyagunk kezdő és haladó értékesítőknek, illetve vezetőknek is ajánlott.

VEGYEN RÉSZT SZEMÉLYES KÉPZÉSEINKEN

Változatos szakmai képzések, elismert oktatók, használható tudás.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!