Adatvezérelt online jelenlét 2.

Adatvezérelt Online Marketing II.

A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. Ebben a részben bemutatásra kerülő tananyagok célja, hogy megmutassa a digitalizáció adta lehetőséget a turizmusban érdekelt vállalkozásoknak, úgy, hogy betekintést adunk a Google Analytics eszköztárába, valamint a tartalom készítés részleteibe is. A kurzus során személyes tapasztalataink alapján teszünk ajánlásokat tartalom fejlesztéshez, közösségi médián való részvételhez, valamint magasabb ügyfél-elégedettség eléréséhez. Az Adatvezérelt Online Marketing II. olyan elméleti és gyakorlati eszköztárat mutat be, ami segít a turisztikai vállalkozásoknak eligazodni az online világban, valamint kiegészítésként szolgál a már publikált “Adatvezérelt Online Marketing I.” tananyagunkhoz.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!