Iratkozzon fel hírlevelünkre!

A feliratkozó e-mail cím
Elégedetlen munkavállalóból motivált munkavállaló - lehetséges?
Soha nem volt annyira fókuszban a vezető viselkedése és motivációs készsége, mint most, hiszen a pandémia után a testileg és lelkileg is kimerült munkavállalókat, illetve önmagukat is magasabb teljesítményre kell ösztönözni!
Időpont: 2021. június 30. 09:00 -10:00

Második webinarunk a viselkedés és a motiváció témakörét mutatja be: soha nem volt annyira fókuszban a vezető viselkedése és motivációs készsége, mint most, hiszen a pandémia után a testileg és lelkileg is kimerült munkavállalókat, illetve önmagukat is magasabb teljesítményre kell ösztönözni.

Webinariumunk szakmai előadásában a vezetői viselkedést és motivációs faktorokat járjuk végig, az alábbi témákban:

Milyen viselkedési stílusok vannak és hogyan hatnak a környezetre, munkavállalóra?

Hogyan használjuk erősségeinket az újrainduláshoz? Milyen belső erőforrásaink vannak?

Mik az igazi motivációs faktorok, miért kelünk fel minden reggel az ágyból?

Hogyan tudjuk ezeket a munkatársak felé alkalmazni, hogy valóban változást érjünk el?

A bevezető előadás után egy kerekasztal beszélgetés formájában egy budapesti nyitó szálloda, valamint két vidéki hotel példáján keresztül nézzük meg a gyakorlati megvalósítást.

Előadók
  • Bacsi Krisztina - szakmai vezető - Magyar Turizmus Akadémia Kft
    szakmai vezető
    Bacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 20 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként. Gyermekem születése után a tanácsadói, tréning & coaching területre váltottam, kiemelt szakterületeim a vezetői önismeret fejlesztése, valamint B2B értékesítési képzések.
  • Apaczeller Krisztina - értékesítési és marketingigazgató - IntercityHotel Budapest
    Több mint 20 év szállodai (Kempinski, Danubius/ Radisson Blu Béke) tapasztalat után Apaczeller Krisztina az elsők között csatlakozott az újonnan épülő, azóta megnyitott budapesti IntercityHotel csapatához és vállalta a ház piacra lépésével járó feladatokat. A szakember felel a brand piaci bevezetéséért Magyarországon, és a szálloda pozicionálásáért. Feladata az üzleti terv, értékesítési és disztribúciós stratégia kialakítása és megvalósítása, továbbá a négycsillagos hotel marketingkommunikációja.
  • Pápai Zsuzsanna - vezérigazgató - Spirit Hotel Thermal Spa és NaturMed Hotel Carbona
    igazgató
    Müller-Pápai Zsuzsanna vagyok, a hévízi NaturMed Hotel Carbona**** vezérigazgatója, a Spirit Hotel Thermal Spa***** stratégiai vezetője. Pályafutásomat Hévízen, a Gyógyfürdőkorházban kezdtem, majd rövid idő után kikötöttem a szállodaiparban. Végigjártam a szakmai ranglétrát, recepciósként kezdtem, majd értékesítőként dolgoztam, később a marketingben folytattam pályafutásomat. 23 éve dolgozom a hotelszakmában, ebből 7 éve vezetői pozícióban.
Tematika
  • Title
    9:00-9:15 Felvezetés
    Leírás
    Tóthné Márton Gabriella ügyvezető, Kontakt Műhely moderálásával
  • Title
    9:15-9:30 Szakmai előadás
    Leírás
    Bacsi Krisztina - szakmai vezető - Magyar Turizmus Akadémia Kft - Innermetrix Disc viselkedési és motivációs diagnosztika bemutatása
  • Title
    9:30-10:00 Turisztikai szakmai kerekasztal beszélgetés
    Leírás
    Apaczeller Krisztina, az IntercityHotel Budapest igazgatójának és Pápai Zsuzsa, a Spirit Hotel Thermal Spa és NaturMed Carbona Hotel vezérigazgatójának részvételével, moderátor Bacsi Krisztina

Ár és jelentkezési határidők

A webinaron való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

REGISZTRÁCIÓJÁT AZ ALÁBBI LINKEN VÁRJUK:
https://zoom.us/webinar/register/WN_KYR2QrTjSYiiTEcalnnHmQ

HELYSZÍN

Megjegyzés

A webinart Zoom-on rendezzük, a részvételhez szükséges linket emailben küldjük az esemény előtti napon!