Elégedetlen munkavállalóból motivált munkavállaló - lehetséges?

Soha nem volt annyira fókuszban a vezető viselkedése és motivációs készsége, mint most, hiszen a pandémia után a testileg és lelkileg is kimerült munkavállalókat, illetve önmagukat is magasabb teljesítményre kell ösztönözni!
2021. június 30. 09:00 -10:00

Második webinarunk a viselkedés és a motiváció témakörét mutatja be: soha nem volt annyira fókuszban a vezető viselkedése és motivációs készsége, mint most, hiszen a pandémia után a testileg és lelkileg is kimerült munkavállalókat, illetve önmagukat is magasabb teljesítményre kell ösztönözni.

Webinariumunk szakmai előadásában a vezetői viselkedést és motivációs faktorokat járjuk végig, az alábbi témákban:

Milyen viselkedési stílusok vannak és hogyan hatnak a környezetre, munkavállalóra?

Hogyan használjuk erősségeinket az újrainduláshoz? Milyen belső erőforrásaink vannak?

Mik az igazi motivációs faktorok, miért kelünk fel minden reggel az ágyból?

Hogyan tudjuk ezeket a munkatársak felé alkalmazni, hogy valóban változást érjünk el?

A bevezető előadás után egy kerekasztal beszélgetés formájában egy budapesti nyitó szálloda, valamint két vidéki hotel példáján keresztül nézzük meg a gyakorlati megvalósítást.

Előadó(k)
  • Bacsi Krisztina - szakmai vezető - Magyar Turizmus Akadémia Kft
    szakmai vezető
    Bacsi Krisztina vagyok, a Magyar Turizmus Akadémia Kft. szakmai vezetője, business coach és okleveles személyiségdiagnosztikai tanácsadó. Pályámat a szállodaiparban kezdtem, közel 20 éven át értékesítéssel foglalkoztam, több éven át felsővezetőként. Gyermekem születése után a tanácsadói, tréning & coaching területre váltottam, kiemelt szakterületeim a vezetői önismeret fejlesztése, valamint B2B értékesítési képzések.
  • Apaczeller Krisztina - értékesítési és marketingigazgató - IntercityHotel Budapest
    Több mint 20 év szállodai (Kempinski, Danubius/ Radisson Blu Béke) tapasztalat után Apaczeller Krisztina az elsők között csatlakozott az újonnan épülő, azóta megnyitott budapesti IntercityHotel csapatához és vállalta a ház piacra lépésével járó feladatokat. A szakember felel a brand piaci bevezetéséért Magyarországon, és a szálloda pozicionálásáért. Feladata az üzleti terv, értékesítési és disztribúciós stratégia kialakítása és megvalósítása, továbbá a négycsillagos hotel marketingkommunikációja.
  • Pápai Zsuzsanna - vezérigazgató - Spirit Hotel Thermal Spa és NaturMed Hotel Carbona
    igazgató
    Müller-Pápai Zsuzsanna vagyok, a hévízi NaturMed Hotel Carbona**** vezérigazgatója, a Spirit Hotel Thermal Spa***** stratégiai vezetője. Pályafutásomat Hévízen, a Gyógyfürdőkorházban kezdtem, majd rövid idő után kikötöttem a szállodaiparban. Végigjártam a szakmai ranglétrát, recepciósként kezdtem, majd értékesítőként dolgoztam, később a marketingben folytattam pályafutásomat. 23 éve dolgozom a hotelszakmában, ebből 7 éve vezetői pozícióban.

A webinaron való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! 

REGISZTRÁCIÓJÁT AZ ALÁBBI LINKEN VÁRJUK:
https://zoom.us/webinar/register/WN_KYR2QrTjSYiiTEcalnnHmQ

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!

Kérdése van?