A program célja:
Képzésünk célja, hogy praktikus eszközöket biztosítsunk a vendégértékelések kezelésére, amivel nemcsak a vendégkapcsolatokban leszünk eredményesebbek, de vállalkozásunk más területein is mérhető sikereket, bevételnövekedést érhetünk el. A résztvevők betekintést nyerhetnek a vendég-visszajelzések pszichológiájába, megismerhetik a különböző értékelésbekérő platformokat és a beérkező vélemények megfelelő kezelését. Kiemeljük az értékelések üzleti hatásait, azok előnyeit, és bemutatjuk, hogy hogyan segíthet a mesterséges intelligencia (AI) az értékelések bekérésében és kezelésében. Sorra vesszük az értékelésbekérő eszközöket és személyre szabottan választjuk ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbbet.
A képzés során nemcsak elméleti tudásra tehetnek szert a résztvevők, hanem kiegészítő segédanyagokkal és gyakorlási lehetőségekkel is felvértezzük őket, hogy magabiztosan kezelhessék a negatív visszajelzéseket is.
Kinek szól?
A turizmus területén működő egyéni, kis- és középvállalkozásoknak:
- kávézóknak, éttermeknek, panzióknak, magánszálláshelyeknek, utazási irodáknak, programhelyszíneknek, idegenvezetőknek, ahol a vendégektől visszajelzés érkezik valamilyen platformon
- ahol méreteik miatt a hatékonyságnövelő szoftverek még nem, vagy nem egyértelműen kifizetődőek
- ahol nincsen dedikált sales és marketing részleg, a vendégekért dolgozóknak egymást helyettesíthetőnek kell lenniük, így széleskörű tudással kell rendelkezniük
- ahol 1-2, maximum 4-5 ember végez minden tevékenységet, ezért maguknak kell elsajátítani azt a tudást és új információkat, amivel a versenytársaik közül ki tudnak emelkedni
Miért érdemes rá jelentkezni?
- Megérthetjük a vendégértékelések pszichológiáját, hogy többet ne fájjon a fejünk miattuk
- A képzésen megtanulhatjuk, hogy mi a különbség a trollkodás és a negatív komment között
- Megérthetjük, hogy a negatív kommentek milyen hatással vannak a bevételünkre és a működésünk egyéb területeire
- Megtanulhatjuk hogyan tegyünk szert több értékelésre és hogyan fordítsuk őket a javunkra?
- Konkrét példák közös elemzésével megismerhetjük a tipikus vendégreakciókat és a problémás értékelések megválaszolásának metodikáját
- A képzés segítségével határozott, magabiztos tudással vághatunk bele a vendégértékelések kezelésének ma már kikerülhetetlen világába.
Program témakörei:
- Komment vs. nyilvános értékelés - különbségek kezelésben és hozzáállásban, a kommentkultúra változása és ahhoz való alkalmazkodás
- Az értékelések pszichológiája
- Miért nem értékelnek az elégedett vendégekeink és mit kell tenni annak érdekében, hogy mégis megtegyék?
- Hogyan kezeljük a trollokat?
- Milyen hatással vannak a bevételekre a negatív kommentek?
- Hogyan kezeljük a negatív értékeléseket?
- Milyen egyéb üzleti területekre vannak hatással az értékelések - milyen előnyünk származik, ha figyelünk a vendégeink véleményére?
- Hogyan válasszuk ki a vállalkozásunk számára megfelelő és jól működő értékelési platformokat?
- Hogyan legyen több értékelésünk? Értékelésbekérés gyakorlata online, személyesen, e-mailben
- Hogyan kérjünk be az értékeléseket forgalmas időszakban?
- Hogyan kezeljük, ha rengeteg értékelésünk érkezik a különböző platformokra?
- Hogyan válasszuk ki a megfelelő értékelésbekérő eszközt?
- Hogyan segít az AI az értékelések bekérésénél és kezelésénél?
- Esettanumányok alapján megtanuljuk, hogyan védhetjük ki a negatív értékeléseket.
- Megválaszolunk konkrét saját, hozott, problémás értékeléseket
- Duchai Mártaaz ÉrtékelésTUNING alapítója, online értékelés specialista és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke2018-ban alapítottam az Értékeléstuningot, melynek fő profilja a vállalkozások ügyfélélmény alapú fejlesztése és az online értékelés menedzsment.
Szenvedélyem a tudásátadás. Felsőoktatási intézmények óraadó tanáraként és konferenciák előadójaként hívnak szerte az országban, saját akadémiámon található kurzusokkal pedig a vállalkozóknak nyújtok segítő kezet az értékelések és az ügyfélélmény útvesztőjében.
Vallom, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény.
Azon dolgozom, hogy a kőkemény munkával felépített márkákat képesek legyenek megvédeni a tulajdonosaik a külső támadásokkal szemben és hogy tovább tudják építeni egy magasabb szinten, az ügyfélélményt fókuszba helyezve.
A képzés kedvezményes ára MOST 40.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 60.000 Ft+Áfa/fő helyett.
A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben is, a turisztikai szakma támogatása érdekében.
A képzés minimum 6 fő részvételével indul.
Jelentkezési határidő: 2024. június 5.
Cím
1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.-
- Kommunikációs és értékesítési képzések
Profi kommunikáció a vendéggel és upselling technikák - személyes képzés
-Folyamatosan változó, gyorsuló világban élünk és a tendencia valószínűleg megmarad. Ez a turbulencia megváltozott viselkedést igényel a vendégkapcsolati munkakörökben dolgozó munkatársaktól, hiszen a vendégek viselkedése, stressztűrő- és alkalmazkodóképessége is átalakult. Ebben a helyzetben az a cég nyer, akinek munkatársai nem csak a legjobban és leggyorsabban tudnak ráhangolódni a vendégekre, hanem a legprofibb eszközeik vannak a vendéggel való megfelelő kommunikáció kialakítására és az upselling/felülértékesítési lehetőségek feltérképezésére, alkalmazására is. Képzésünk konkrét, gyakorlatban használható eszközöket ad a vendéggel való megfelelő viselkedés és az értékesítést segítő kommunikációs stílus kialakításához és emellett az árbevételt növelő upselling alkalmazásához, az alapoktól kezdve.
-
- Digitális marketing képzések
A mesterséges intelligencia forradalma és lehetőségei a turisztikai marketingben - személyes képzés
-A mesterséges intelligencia forradalma már nem csak a jövő, de mindennapjaink részeként máris új dimenziókat nyitott a marketing szakemberek számára. Az AI által generált tartalmak átalakították a marketingesek feladatköreit a szöveges, képi vagy videós tartalmak percek alatti generálásával. A gyors, költséghatékony és intelligens eszközök ismeretével és optimalizálásával sosem látott új lehetőségek nyílnak meg, így ezek marketing stratégiába való integrálásával jelentős idő és energia spórolható meg. Képzésünk az AI eszközök és kiemelten a Chat GPT maximalizálására fókuszál a turisztikai marketing területén.
-
- Digitális marketing képzések
Hatékony ügyfélkapcsolatok – Adatbázisok, hírlevélküldők és CRM rendszerek profi kezelése - online képzés
-Célcsoportunk elérésére ma már rengeteg online eszköz áll rendelkezésünkre. De vajon rendelkezünk-e már a cégünkre/szolgáltatásunkra szabott tökéletes adatbázissal? A tanfolyam során az alapoktól tanulhatjuk meg ezek sikeres létrehozását, elemzését és értelmezését, valamint azt, hogy milyen eszközökkel érhetjük el őket, hogy eredményesen irányíthassuk az értékesítési folyamatokat.