Hogyan emeljük magasabb szintre weboldalunk és hirdetéseink teljesítményét Google eszközök segítségével?

2024. április 12. 09:00 -15:00
Képzés formája
Személyes
Helyszín: Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja

A program célja:

A program célja, hogy résztvevőknek átfogó ismereteket nyújtson az alapvető Google eszközök, mint az Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads összekapcsolásáról és beállításáról. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan integrálják és használják ezeket az eszközöket egységesen, valamint hogyan nyerjenek ki értékes információkat az adatokból, optimalizálják a webhelyteljesítményt és a hirdetéseket.

Kinek szól:

Ezt a képzést ajánljuk mindazoknak, akik az alapoktól szeretnék elsajátítani vagy alap tudás birtokában átismételni a Google felületek használatát a hirdetési fiók létrehozásától kezdve, a különböző Google eszközök (Ads, Analytics, Tag Manager, Seach Console) összekapcsolásáig, jobban kihasználva ezáltal az adatokat és optimalizálva a webhely- és hirdetési teljesítményüket. 

 

A képzésen való aktív munkához, résztvevőinknek az alábbi eszközökkel, beállításokkal, hozzáféréssel szükséges rendelkezniük:

Saját Laptop: Fontos, hogy a résztvevők saját laptopot hozzanak, mivel a gyakorlati feladatok elvégzéséhez ez elengedhetetlen.

Google-fiók: A Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads szolgáltatások használatához Google-fiók szükséges. Ez célszerű, hogy a cég által használt gmail fiók legyen, lehetőleg olyan hozzáféréssel, amelynek admin, de minimum szerkesztői jogosultsága van. Aki ezt nem tudja megoldani, kérjük jelezze a képzésszervezőknek a képzés megkezdése előtt!

 

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a tréning elvégzését követően a résztvevők

  • Átfogó betekintést kapnak a Google eszközök összekapcsolásába és beállításába, segítve őket a hatékony adatgyűjtésben és webhelyoptimalizálásban.
  • Amennyiben még nem rendelkeznek Facebook vagy Ads fiókkal, útmutatót kaphatnak az induláshoz
  • Megtanulhatják, hogyan integrálják a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket egységesen, ami segít a teljesítmény mérésében és a marketingkampányok optimalizálásában.
  • Megismerkedhetnek a különböző eszközök funkcióival és az adatok értelmezésével, hogy hatékonyabb döntéseket hozhassanak és javíthassák a webhely és a hirdetések teljesítményét.
  • Gyakorlati példák segítségével fejleszthetik az eszközök használatával kapcsolatos készségeiket.
  • + 1 Google Cégem beállítások

A program témái:

  1. Hirdetés kezelők létrehozása
    • Ads
    • Facebook
  2. Google Analytics beállítása és adatgyűjtés
  • Webhely követőkód beállítása és implementációja
  • Célok és konverziókövetés beállítása
  • Kimenetek és jelentések értelmezése

      3. Google Tag Manager használata és konfigurálása

  • Tag-ek és követőkódok hozzáadása a webhelyhez

              Többek között:

    • Analytics kód
    • Ads
    • Facebook pixel
  • Események és egyéb mérések beállítása
  • Rugalmasabb követési lehetőségek használata

     4. Google Search Console és Ads integráció

  • Webhely ellenőrzése és teljesítményelemzés a Search Console-ban
  • Google Ads követőkód beállítása és célkövetés integrációja
  • Adatok és kampányelemzés a Google Ads-ben

Ez a képzés lehetőséget nyújt arra, hogy részletesen megismerd és összefűzd a Google Analytics, Tag Manager, Search Console és Ads eszközöket, valamint megtanuld, hogyan használd őket hatékonyan az adatgyűjtésben, teljesítménymérésekben és hirdetésoptimalizálásban.


 

Előadó(k)
  • Somló András
    Pályafutásomat a kilencvenes évek elején kezdtem a Hotel Aquincumban. Szállodai pályafutásom alatt végigjártam a ranglétra minden lépcsőfokát. A 2000-es évek közepén váltottam át az online turisztika világára. Részt vettem egy nemzetközi online foglalási rendszer, a 30budapest.com piaci bevezetésében. Ezt követően 3 éven keresztül voltam a ROMbrandt Multimedia (travelport.hu, hotels.hu, booking.hu) értékesítési és marketing igazgatója. 2011-ben közös vállalkozást hoztam létre a PORT Data Kft.-vel, amelynek keretében hozzám tartozott a PORT.hu turisztikai üzletága. Közel 10 éve foglalkozom turisztikai tanácsadással, szállodák, éttermek, utazásszervezők és turisztikai régiók számára. Nyolc éve oktatok a Kontakt Műhelynél és vendégelőadóként a Corvinus Egyetem turizmus és vendéglátó szakán.
    Jelenleg egy IT cégcsoport, a Stylers Education üzletág vezetőjeként dolgozom és emellett a Budapest Park innovációs menedzsere vagyok.

A képzés kedvezményes ára MOST 35.000 Ft+Áfa/fő, a teljes, 50.000 Ft+Áfa/fő helyett.

 

A kedvezményes ár igénybevételét a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány és a Magyar Turizmus Akadémia Kft. biztosítja 2024-ben, a turisztikai szakma támogatása érdekében.

 

 

Jelentkezési határidő: 2024. április 5.

Jelentkezés
Résztvevő adatai
CAPTCHA

Cím

1011 Budapest, Magyar Turizmus Akadémia képzési központja , Székely utca 2-4.

Szeretne mielőbb értesülni aktuális képzéseinkről?

A feliratkozó e-mail cím
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként kaphassa kézhez legújabb képzési ajánlatainkat, friss tanulmányainkat!